השקעות בנכסים מסחריים. המשבר הפיננסי העולמי שהחל בסתיו 2008 הותיר משקיעים רבים בספק לגבי היתרונות של השקעה בנדל"ן מסחרי, במיוחד כאשר רבים משקיעים את כספם בנדל"ן מסחרי.

כל מה שצריך לדעת על השקעות בנכסים מסחריים

בעוד שמומחי השקעות טוענים שכעת זה לא הזמן הטוב ביותר להשקיע בנדל"ן מסחרי. הביקוש הולך וגובר. משקיעים הולכים וגדלים בנדל"ן מסחרי וביקוש גובר מצד משקיעים ברחבי העולם.

השקעה בנכס מסחרי משתלמת ככל שקונים יותר קונים רכוש מסחרי. לכל הפחות, נכסים אלה יכולים לספק לך שפע של מידע שתיקח איתך כאשר תלמד כיצד להשקיע בנדל"ן מסחרי.

אם אתה משקיע בנכס למגורים כבר כמה שנים ותוהה כיצד ברצונך להשקיע בנכסים מסחריים. מדריך זה יעזור לך לפרק לגורמים את כל מה שאתה צריך לדעת כדי להתחיל.

ישנם יתרונות רבים בהשקעה בנכסים מסחריים בהשוואה לנכסים למגורים. אך תמיד כדאי לפנות לייעוץ מקצועי ממומחה לרכוש מסחרי לגבי הסיכונים שעליכם לקחת.

אם אתה משקיע נכסים שוקל השקעה ארוכת טווח בשוק הנדל"ן המסחרי בבריטניה. מדריך זה להשקעה בנדל"ן מסחרי בבריטניה הוא מקום טוב להתחיל בו. למידע נוסף על השקעה בנדל"ן מסחרי ולמד כיצד לבחור איזו השקעה בנדל"ן מסחרי מתאימה לך כאסטרטגיה פיננסית כוללת.

אכן, קל לטעון כי השקעה בנדל"ן מסחרי כפופה לשינויים יותר מאשר בשוק הדיור. ישנן סיבות חיוביות רבות להשקעה ברכוש מסחרי. אך יש לקחת בחשבון גם היבטים שליליים.

אפשר לטעון כי נדל"ן מסחרי דורש הרבה יותר מחקר לפני קבלת החלטות השקעה. וזו אחת הסיבות לכך שמשקיעים מסוימים אינם ששים לעלות על הנדל"ן המסחרי.

ישנן דרכים רבות להשקיע בנדל"ן מסחרי. וחשוב שהמשקיעים יבחנו את כל האפשרויות הללו לפני שהם מתרוצצים. אם אתם מעוניינים להשקיע בנדל"ן מסחרי, עליכם להבין את האפשרויות השונות בהן השקעתם.

משקיעים שרוצים להשקיע בנדל"ן מסחרי יכולים לבחור להשקיע על ידי החזקת מניות ב- REIT שמשקיעות בנדל"ן. לדוגמא, משקיעים יכולים לבחור להשקיע בקרן השקעות למימון המונים. או שהם יכולים להשקיע בקרן הון פרטית או בקרן גידור.

דרך נוספת להשקיע בנכס מסחרי

היא לקנות נכסים שהחברה שלך יכולה לעבוד עליהם. הזדמנות לכבוש את הנכס שאתה משקיע בו הוא אחד היתרונות הרבים של השקעה מסחרית.

בנוסף, תיקי ה- REIT מספקים למשקיעים הזדמנות מצוינת ללמוד עוד על המודל העסקי של ניהול נדל"ן מסחרי והשקעה בנדל"ן מסחרי. הנה כמה דוגמאות כיצד להשקיע בנכס מסחרי כבעל נכס ואילו אפשרויות השקעה עומדות לרשותך.

נכס מסחרי 101 נועד לספק סקירה כללית על יסודות ההשקעה בנכסים מסחריים ועל מה שהמשקיעים צריכים לדעת. נדל"ן מסחרי – השקעות נדל"ן כוללות מגוון רחב של אפשרויות השקעה, החל מהשקעות לטווח קצר ועד השקעות לטווח ארוך.

השקעות בנכסים מסחריים מחייבות בדרך כלל משקיעים להשקיע במגוון סוגים שונים של השקעות, כגון מניות, אגרות חוב וקרנות נאמנות. בין אם אתה משקיע באמצעות חברת השקעות פרטיות, קרן גידור או פלטפורמת מימון המונים.

השקעה בנכס מסחרי מחייבת תשלום מראש גבוה, בין אם אתה קונה מניות בנאמנות להשקעות נדל"ן ובין אם תשקיע באמצעות קרן השקעה. – רכישות, הכנסות והוצאות קשורות לנדל"ן מסחרי, גם אם הוא לא מיושב, על פי משרד החקלאות האמריקני.

נכסים מסחריים בדרך כלל מציעים הכנסה גבוהה יותר מכספיכם מאשר נכסי מגורים. אך ייתכן גם שיש סיכון רב יותר.

אם אתה רוצה להשיג את מירב התשואות, כדאי לך להשקיע ברכוש מסחרי. מכיוון שחברות שוכרות או מחכירות נכסים מסחריים, הדיירים יכולים להרשות לעצמם לשלם יותר עבור השימוש בנכסים מסחריים ויש להם יותר משאבים מאשר דייר למגורים.

אם אתה מוצא את העסקה הנכונה, השקעה בנכס מסחרי יכולה להציע לך פוטנציאל השתכרות גבוה. אם אתה עושה זאת נכון, השכרת נכס מסחרי תניב תשואה גבוהה יותר מאשר נכסי מגורים, ואם תעשה זאת נכון, היא תביא אותך באופן מהימן.

אתה מייצר הכנסה ושומר על עושרך באמצעות השקעות נדל"ן, אתה עלול למצוא הזדמנות אידיאלית להשקיע בנדל"ן מסחרי בשיקגו. לפני שאתה מבצע השקעה מסחרית בנדל"ן, עליך להכיר בכך שיש הבדלים משמעותיים בין נדל"ן מסחרי לתעשייתי בהשוואה לנדל"ן למגורים.

נכס מסחרי יכול לייצר תשואות למשקיעים בשתי דרכים: הכנסה והערכת. נכס מסחרי יכול לכלול בנייני מגורים ומסחר, כמו גם מבני תעשייה כגון מחסנים ומפעלים. בעוד שהשקעות בנדל"ן מסחרי מייצרות הכנסות מדיירים שאינם קשורים ישירות לשוק המניות.

נדל"ן מסחרי יציב יכול להציע פוטנציאל לתזרים מזומנים אמין וצפוי בעת תפוסתם, ובדרך כלל להציע תשואה גבוהה יותר מנדל"ן למגורים. להשקעה בנדל"ן מסחרי מספר יתרונות, הן מבחינת ההשקעה והן מבחינת פוטנציאל ההכנסה.

השקעות בנכסים מסחריים
השקעות בנכסים מסחריים צילום עמיעד טאוב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *