אנו ממליצים לבחור בוורדפרס מכיוון שהוא קל לשימוש ומצויד באלפי עיצובים ותוספות בחינם בכדי לגרום לאתר שלכם להראות מקצועי וייחודי. עם מחירים מיוחדים, WordPress הוא אחד מיוצרי האתרים הזולים ביותר ברשימה זו עבור עסקים קטנים.

כיום

מעצבי אתרים מקצועיים משתמשים ביוצרי אתרים כמו וורדפרס כדי ליצור אתרי הלקוחות שלהם, והם בונים כל מיני אתרים עם תוספים וורדפרס של וורדפרס. במקום לשלם אלפי דולרים כדי לשכור מפתח אתרים, אתה יכול להשתמש יוצרי האתרים הפשוטים של גרור ושחרר פשוט מציעים ליצור אתר משלך בתשלום חודשי נמוך. הגדרת אתר WordPress שלך היא הרבה יותר קלה מאשר הגדרת מארח האינטרנט שלך, ואתה לא צריך ללכלך את הידיים שלך. – —- בעבר היה כדאי לדעת כיצד לתכנת אתר מאפס, אך כיום מפתחים ומעצבים מקצועיים משתמשים בפלטפורמות בונה אתרים ובתוכנת קוד פתוח CMS ליצירת אתרים. יוצרי עמודי גרור ושחרר מקלים על מעצבי אתרים מקצועיים. לבנות אתרים מותאמים אישית ללקוחות, לחסוך זמן ולאפשר להם לשרת יותר לקוחות ולהרוויח יותר כסף בכל חודש.

הטובים שבהם מציעים מידה מפתיעה של גמישות

והם מטילים כל כך קפדניות לחץ על עיצוב הדפים שלא תוכלו ליצור דף בעל מראה רע עם בונה אתרים אחד בלבד. חלק מיוצרי האתרים הם שירותים עצמאיים המספקים כלים ותבניות גרור ושחרר המאפשרים להדיוט להפעיל את מנהלי האתרים במהירות. חלק ממארחי אתרים מתקדמים מציעים בנייני Siteboards משלהם המשלבים את כל התכונות של בונה אתרים זה.

אם אתה מתקן את הברגים והאגוזים של בניית ועיצוב האתר שלך, יש לך אפשרויות רבות. אתה יכול לשכור מישהו אחר שיעצב ותכנת את האתר עבורך, או שתוכל להתחיל בעצמך, אך אם אתה מתחיל, קורס טוב ללמוד כיצד לבנות אתר הוא נקודת התחלה מצוינת.

ניתן לתכנת עם דינמו או להשתמש בעורך טקסט פשוט ליצירת דף מאפס. אתה יכול גם להשתמש בשירות מקוון כדי ליצור אתרים וליצור אותם במצב לא מקוון באמצעות כלי תוכנה שולחניים.

לאחר מכן עקוב אחר המדריך שלב אחר שלב ותהיה תוכנית ברורה לעקוב בעת בניית אתר משלך

יהיה עליכם לקחת את הזמן להחליט בעניין לבזבז כמה דולרים ולכתוב את תכני האתר שלכם, אך בקרוב יהיה לכם אתר נוצץ חדש שתוכלו לקדם בגאווה. מדריך זה מעביר אותך שלב אחר שלב בבניית אתר ומראה לך כמה דוגמאות מהאתרים העסקיים הטובים ביותר שאתה יכול לסמוך עליהם לצורך השראה.

קבלו כלים ליצירת אתרים

אירוח, רישום דומיין, הסמכת SSL, תבניות ותמיכה במקום אחד במחיר חודשי נמוך. כאשר אתה בונה אתר ב- Shopify, אתה מקבל גישה לנושאים ניידים יפים, תמיכה חיה 24/7, הסמכת SSL בחינם ובמידת הצורך תשלומי צד ג 'עבור האתר שלך. צור את האתר שלך באמצעות Shopifys בניית אתרים, בין אם אתה מקים חנות מקוונת, מוכר שירותים או שירותי בלוגים. לאחר ששם הדומיין שלך ואירוח אתרים מוכנים לשימוש עליך לבחור ולהתקין פלטפורמת בניית אתרים, המכונה גם CMS. בניית אתר עם CMS שונה במקצת מהקמת אתר עם בונה אתרים, במיוחד אם אתה קונה שם דומיין או אירוח אתרים לבד.

לבנות אתר עם CMS זה קל

אבל יש כמה אפשרויות התאמה אישית עוצמתיות שהופכות את הצעדים הנוספים לכדאיים. המדריך המקיף שלנו עונה על כמה מהשאלות הנפוצות ביותר בנוגע לבניית אתר, כולל איזו פלטפורמה המתאימה ביותר עבור כל אחד מהם, ומספק מדריכים שימושיים שינחו אותך שלב אחר שלב בבניית אתר. אנו נסקור את תהליך בניית האתר שלך מתחילתו ועד סופו באמצעות CMS.

בעזרת הכלים והמשאבים הנכונים

תוכלו ליצור אתר עבור עצמכם או עבור העסק שלכם. עד שנת 2021 כל אחד יכול ליצור אתר, ללא קשר למה שהוא יודע על פיתוח אתרים, עיצוב או תכנות. המדריך המקיף שלנו מספק את כל המידע הדרוש לכם בכדי ליצור אתר פונקציונאלי וייחודי עבור העסק הקטן שלכם, ללא קשר לרמת המיומנות, יחד עם הוראות מפורטות כיצד ליצור אותו.
למידע מורחב על איך נכון לבנות אתר נא לבדוק ב- kratza.co.il

בונה אתרים הוא מערכת ניהול תוכן (CMS) או פתרון לבניית אתרים המספק שמות דומיינים, אישורי SSL ותבניות תמורת דמי מנוי חודשיים או שנתיים.

מערכת ניהול תוכן

היא פלטפורמה בה אתה מציב את תוכן האתר שלך וקבצי מדיה. אירוח אתרים שרת הוא מיקום הנתונים שמביא את אתר האינטרנט שלך לחיים. אתה יכול לדמיין את האתר שלך כשם דומיין וכתובת שבה אנשים יכולים למצוא את הנכס שלך ואת אירוח אתרים כנכס עליו ממוקם הנכס שלך.

בארגונים מסוימים שיש להם אתרים גדולים ומלאי תנועה יש שרתים ייעודיים, אך עבור מרבית העסקים הקטנים ואנשי המקצוע די בהנחיית אתרים משותפת בכדי לטפל בצרכי תעבורה ואחסון.

אנו רוצים להראות לך כיצד ליצור דפים סטטיים לאתר שלך. דפים סטטיים שימושיים עבור אתרים שרוצים לקבל דפי מותג המציגים את קהל היעד שלך לאתר שלך.

ישנם כמה בוני עמודים נהדרים ועיצובים כמו Divi Elementor ו- Beaver Builder שמאפשרים לך להתאים אישית את המראה שלך ולהשתמש במגוון רחב של תבניות שהוכנו מראש כנקודת התחלה טובה

לאחר שבחרת את התבנית שלך, אתה רוצה למלא אותה בתוכן הייחודי שלך.

לחץ על כפתור התאמה אישית ותראה את מראה האתר שלך

אך תוכל גם להתאים אותו בסרגל הצד השמאלי עם אפשרויות התאמה אישית שונות. זה מאפשר לך לשנות כל היבט באתר, החל מצבעים ואפשרויות תפריט לכותרות, תמונות ועוד. ניתן לערוך תבניות גם ב- Wix Website Creator, בונה אתרים גרור ושחרר אינטואיטיבי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *