ב -12 הימים שלפני חג המולד, הסמנכ"ל שלי העניק לכולנו מתנות קטנות שהסתיימו בקופסה אקרילית חמודה לשימוש חוזר עם שטרות פריכים של 100 דולר. היה כיף שיש לנו אותם על השולחן כשחזרנו מהעבודה והם היו מותאמים אישית.

המתנה האהובה עלי הייתה שובר לחנות מכולת מקומית ומספיק לרכישת הודו ועוד כמה דברים לחג ההודיה

מתנה מחנות מכולת מהודרת היא חנות נחמדה בה אנו יכולים לעשות את הקניות הרגילות שלנו ולהשתמש בה לצורך פינוקים כמו קפה טוב, גבינה מהודרת ושוקולד דקדנטי.

רעיונות המתנה בקטלוג העובדים כוללים מחשבים ניידים, המהווים מתנה נהדרת הן לעובד והן למעסיק. הם מגנים על הציוד, הם תכשיטים יפים בשנה הראשונה ומפוצצים את התקציב. אביזר נוסף שתמצאו על כל שולחן הוא ספל קפה נחמד.

אם יש לך תקציב עליון ומתנה לחג המולד לעובד, מתן בקבוק יין נחמד הוא שאין שני לו. אתה יכול להוסיף אותו לסל מתנות חג המולד שלך, או שאתה יכול לתת משהו אחר לעובד שלך. לפני הטעימה, בדקו האם העובד אוהב יין או שהוא שואל תה.

אם אחד מעובדיך הוא חובב יין, הזמין לו יין אדום או לבן טעים. שלבו אותו עם גבינה, קרקרים או בשר ותוכלו להכין להם מתנה ללילה רגוע בבית עם יקיריהם.

כדי לכבד את העובדים שלך עם רעיונות מתנה מותאמים אישית לתג הערכה, תן להם מתנה מהנה ומניעה להכיר בעבודה הקשה שלהם. התכונן ליום הערכת העובדים, לא משנה זמן השנה, על ידי עיון במבחר מאות הרעיונות שלנו למתנות הערכה לעובדים. חזור לעיתים קרובות כדי לראות רעיונות חדשים למתנות ליום הכרת עובדים שהוספנו.

בזמן שאתה בעניין

יש גם מבחר רחב של רעיונות למתנות ליום השנה לחברה לפנות אליהם כשהגיע הזמן לחגוג את העובדים הקשים שלך. הנה כמה רעיונות נפלאים למתנה לחג המולד שיעודדו את הצוות שלך בעונה החגיגית הזו כדי לעזור לך לבחור את המתנות הטובות ביותר לחג המולד לצוות שלך. הדבר הטוב ביותר במתן כרטיסי מתנה לעובדים שלך כמתנה לחג המולד הוא שהם יכולים להחליט בעצמם כיצד הם רוצים להשתמש בהם. הדבר היחיד שעליך לעשות כדי להשיג את כרטיס המתנה המושלם הוא לחלק אותו אליו.

מתנות לעובדים מרוחקים יכולות להיות מאתגרות, אך קופסאות מתנה באוצרות ומתנות הערכה מהנות יכולות לעזור לעובדים העובדים מהבית לעסוק בהם. ראה כיצד Vantage Circle יכול לעזור לך ולעובדים שלך עם דרישות כרטיס מתנה.

מתנות לעובדים הן מתנות לחברי הצוות לחגוג חגים

ימי הולדת, הצלחות, ימי עבודה ואירועים מיוחדים אחרים. יום הערכת עובדים הוא הזמן עבור החברה שלך להתכנס בכדי להכיר במאמצים המופתיים של הצוות שלך ולהראות להם את העבודה היטב. לכן השתמש ברעיונות למתנות כדי להעריך את העובדים להכיר בהישגים אלה. קיום אירועים מיוחדים והפצת מתנות לעובדים יכול לייצר תוצאות מתמשכות שמשפרות את המורל, מניעות עובדים ומחזקות את היחסים עם עמיתים.

יש אנשים שנותנים מתנות לעובדים שלהם לחגוג חגים, מראים הערכה כללית, חוגגים את היום הראשון או האחרון, או כאות תודה. מתנת עובד יכולה להיות עובד, בוס או עובד אחר.

מתנה זו אקסצנטרית כמו שהיא מעשית ואידיאלית עבור עובדים מפוזרים

ניתן להשתמש בכרטיסי המתנה של רגע המאושר למיטה, לאמבטיה ולשישה מותגים אחרים ואנחנו ממליצים עליהם כמתנת צוות. קופסאות מנוי הן בחירת מתנה פופולרית עבור עובדים מרוחקים לנוחיות וחידוש, ותיבת המנויים Muse Illuminated היא אפשרות נוחה.

אם אינכם בטוחים באיזו מתנה העובדים שלכם הכי אוהבים, שמרו על זה פשוט והעניקו שובר מתנה רב מותגי. תכננו ארוחת ערב קבוצתית והעניקו לעובדיכם כרטיסי מתנה.

לא משנה כמה אתה רוצה להוציא על מתנות לעובדים, העובדים צריכים לדאוג שיש לך מספיק מתח. אתה יכול לפצל מתנה נחמדה כמו מטורפת, והעובדים שלך לא צריכים להבדיל ביניכם.

החלפת מתנות לעובדים שלך יכולה להיות מסובכת

במיוחד אם אתה לא רואה אותם באופן אישי כל חודש. אם הצוות שלך עובד מרחוק, זה יכול להיות קשה יותר לתת מתנות לאנשים כשאתה לא בבית, אבל אם לכולם יש את הכתובת שלהם באינטרנט ויכולים לשלוח את המתנות שלהם, זה לא מכשול גדול.

אם תחליט לקנות מתנות לעובדים

השאלה כמה אתה מוציא תשתנה ממשרד למשרד. רבות מהמתנות שעבדו היטב בשנים האחרונות לא נראות מתאימות השנה – שוברי סרטים, שוברי בריאות ומתנות מוכוונות חוויה אחרות אינם מעשיים במהלך מגיפה, למשל. כדי להיות ברור, מנהלים לא רק מעניקים מתנות לעובדים שלהם כדי לעשות מחווה נחמדה, אבל אם אתה רוצה לתת משהו לכולם במשרד, אתה צריך לצפות לזה.

הפוך את כרטיסי המתנה לאישיים על ידי בחירתם על פי האישיות, האינטרסים והנסיבות של העובדים. תנו לעובדים לבחור מה שהם רוצים ותנו להם כרטיסי מתנה מהעולם העסקי.

אם

למשל, אחד העובדים שלכם טבעוני, תוכלו למצוא מסעדה טבעונית מקומית ולקנות שובר מתנה. אם לעובד יש ילדים, הם יכולים לקנות כרטיסי מתנה בחנויות הצעצועים, או אם עובד בונה מחדש בבית, הם יכולים לקבל כרטיסי מתנה לחנות החומרה. רעיונות למתנה של בוס להערכת עובדים על ידי קיילה רוטלדג 'הוא אדם קשה לחנות איתו ואולי אף פעם לא חשבת עליו עבור עמיתך.

כשמדובר בחשיבה על רעיונות למתנות לעובדים

הכלל הטוב ביותר הוא לתכנן מתנות ליום נישואין במרווחי זמן. עדיף לתת מתנות לבוס ולעובדים אחרים בכל שנה ראשונה, כל שלישית, כל חמישית וכל חמש שנים לרגל יום השנה לעבודה. אין צורך להכין מתנות ייחודיות אם זה פוגע בתקציב החברה, אך אם אתה יכול להרשות לעצמך רעיונות נדיבים למתנות, העובדים שלך הכי טובים.

למידע מורחב בתחום של מוצרי פרסום כדאי לגלוש לאתר logogift.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *