רוצים לקבל ממני מייל שאשכרה תפתחו, תקראו ותשתמשו בו? הכניסו את המייל והצטרפו למעל 2,000 בעלי עסקים שמקבלים ממני מיילים. מבטיחה לא להציף את תיבת המייל שלכם!

בואו לקרוא עוד פוסטים שכתבתי על שיווק ולצפות בסרטונים

איך אפשר למצות את השיווק של העסק שלכם בעזרת התכנים שיצרתם

לפני שאנחנו יוצרים תוכן עסקי (פוסט, תמונה, סרטון וכו’), רצוי שנדע מה המטרה השיווקית שלו, ובאילו ערוצי שיווק אנחנו רוצים לקדם אותו. אבל גם אחרי שבנינו את המהלך, אנחנו יכולים להמשיך ולהשתמש בתוכן שיצרנו לקדם מטרות שיווקיות חדשות ומפתיעות.

אחרי שכבר יצרנו תוכן איכותי,
כדאי למצות את השיווק וההפצה שלו

כל מהלך שיווקי מכיל תכנים שקשורים לעסק שלכם. זה יכול להיות פוסט בפייסבוק שנותן ערך למי שקורא אותו, או דף נחיתה עם כל המידע לגולש שמתעניין בשירות שלך, או סרטון בו אתם נותנים לגולש הזדמנות להכיר אתכם ולהתחבר אליכם.
אחרי שעבדנו קשה בשביל לייצר את התוכן הכל כך נחשק, הגיע הזמן להשתמש בו! בשלב הזה, מפתיע לגלות שהרבה בעלי עסקים מורידים את הרגל מהגז ולא מצליחים למצות את השיווק של התכנים הללו.
בפוסט הזה אני אתן לכם כמה רעיונות מה תוכלו לעשות עם התכנים המשובחים שיצרתם, על מנת להגיע לקהל היעד שלכם ולייצר פניות חדשות לעסק שלכם.

אל תסתפקו ביצירת התוכן,
תשאפו להגיע בעזרתו לקהל רחב ככל שניתן

לפני כמה שבועות החלטתי לבנות מהלך שיווק שהמטרה שלו הייתה ליצר פניות של בעלי עסקים שצריכים עזרה בבניית דף הנחיתה שלהם. בשלב הראשון תכננתי לפרסם סרטונים קצרים בעזרת קמפיין ממומן בפייסבוק. בסרטונים הסברתי מה זה דף נחיתה, איך עובדים עם דפי נחיתה, איך בונים דפי נחיתה uאיך משווקים בעזרת דף נחיתה. בחרתי לתת בכל סרטון הסבר קצר (2 דקות בערך) על אותו נושא, במטרה לתת לאנשים את האפשרות להכיר אותי, להבין את רמת ההבנה והניסיון שיש לי בעולם דפי הנחיתה, ולאפשר להם להכיר טוב יותר איך אפשר לשווק את העסק שלהם בעזרת דפי נחיתה.

אחרי שסיימתי להקליט את הסרטונים התמלאתי אדרנלין ואושר. עפתי על עצמי והרגשתי שכבשתי את הרשת. אחרי שערכתי את הסרטונים והכנתי אותם לפרסום, קלטתי שיש לי ביד 6 סרטונים מעולים שיכולים לתת ערך להרבה בעלי עסקים, הרבה מעבר למהלך השיווקי המקורי שתכננתי.

תוכן אחד יכול להשיג כמה מטרות שיווקיות שונות

במקור, הקלטתי אותם על מנת להוביל אנשים לדף הנחיתה שלי בו אציע להם את השירות שלי. אבל בפועל, אני יכולה להשתמש בסרטונים האלה גם בשביל מטרות נוספות:

  1. הם יכולים לעזור לי להגדיל את רשימת התפוצה. אני יכולה להציע אותם לבעלי עסקים בתמורה למייל שלהם.
  2. אני יכולה לבנות מהם פוסט בבלוג שלי ולשלוח אותו לרשימת התפוצה שלי.
  3. אני יכולה להעלות את הסרטונים ביוטיוב ולקדם בעזרתם את הערוץ שלי.
  4. אני יכולה לפרסם אותם בדף העסקי שלי ולתת לאוהדי הדף טיפים על דפי נחיתה.
  5. אני יכולה להעלות אותו בקבוצה הסגורה שלי בפייסבוק שעוזרת לבעלי עסקים להתמודד עם האתגרים העסקיים והשיווקיים שלהם.
  6. ואני יכולה לפרסם אותם בקבוצות רלוונטיות כשאנשים שואלים שאלות על דפי נחיתה.

אחרי שכבר השקעתי בהכנה וצילום הסרטונים, למה שלא אמשיך למצות אותם לטובת שיווק העסק שלי? במידה והסרטונים שלי באמת נותנים ערך לקהל היעד שלי, אז הרי המטרה שלי היא להגיע לכמה שיותר בעלי עסקים שזקוקים למידע הזה, לא?

ב-3 שעות יצרתי 6 סרטונים
שמייצרים לי שפע של אפשרויות שיווק

ולכל מי שביקש, הנה 6 הסרטונים שהקלטתי על דפי נחיתה. אני מזכירה לכם שאלו סרטונים קצרים שנועדו לתת לכם הצצה לעולם המדהים הזה של שיווק בעזרת דפי נחיתה. אתם מוזמנים לצפות ולהתאהב בכלי השיווקי הזה 😊

סרטון 1 – מה זה דף נחיתה?

בסרטון הראשון אסביר לכם מה המטרה של דף נחיתה, מה אנחנו רוצים שיקרה בדף נחיתה שלנו, ומה צריך לעשות בשביל שזה יקרה, ומה ההבדל בין דף נחיתה לעמוד באתר שלנו.

נגן וידאו

סרטון 2 – מה אתם רוצים שיקרה בדף הנחיתה שלכם?

בסרטון השני אסביר מה זה “מסע לקוח”, איך אנשים מגיעים לדף נחיתה שלנו, מה יכול לקרות בדף נחיתה, איך להתאים את המטרה של הדף לתוכן שלו, מה אפשר לעשות עם המידע שנאסף בדף הנחיתה שלנו.

נגן וידאו

סרטון 3 – איך מתחילים לבנות דף נחיתה?

בסרטון השלישי אני נותנת לכם 3 שאלות שיעזרו לכם להיכנס לפוקוס. אחרי שתענו על השאלות תהיו ממוקדים ומוכנים לקראת בניית דף הנחיתה שלכם.

נגן וידאו

סרטון 4 – איך משתמשים בדף נחיתה

אחרי שבינתם דף נחיתה מעולה, איך מתחילים לקדם אותו, איך מתאימים את ערוץ השיווק למטרת הדף, אילו ערוצי שיווק מתאימים לשיווק דפי נחיתה.

נגן וידאו

סרטון 5 – מתי רואים תוצאות מפרסום של דף נחיתה?

אחרי שהכנתם דף נחיתה מעולה והתחלתם לשווק אותו, מתי מגיעות התוצאות, איך אפשר להעצים את ההצלחה של קידום הדף, איך ליעל את התהליך והגדיל את מספר הפניות דרך הדף.

נגן וידאו

סרטון 6 – מה הופך דף נחיתה לערוץ שיווק

מה אתם יכולים להשיג מבחינת שיווקית בעזרת דף הנחיתה שלכם. מה אפשר לצפות שיקרה בדף נחיתה טוב, ואיך אפשר להמשיך לשווק לגולשים גם אם הם בחרו לא להירשם בדף נחיתה שלכם.

נגן וידאו

לסיכום

אם יש לכם תכנים מעולים, כאלה שאתם יודעים שהם עובדים עבורכם, תכנים שיש בהם ערך רלוונטי לקהל היעד שלכם, אני מציעה לכם לחפש ולמצות את ערוצי השיווק השונים על מנת להגדיל את החשיפה לעסק שלכם ולשירותים שלכם.

אם יש לכם תכנים מעולים ואתם לא בטוחים איך אפשר לשווק בעזרתם, אני אשמח לשוחח אתכם לעזור לכם למצות את הפוטנציאל שלהם. מה כולנו רוצים? להגיע לכמה שיותר אנשים שזקוקים לשירותים שלנו.

רוצים להתייעץ איתי? תשאירו את הפרטים ואחזור אליכם בשמחה

תגובות פייסבוק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מה אנחנו יכולים לעשות עבורך?

דף נחיתה ממיר

הרשמה בטופס בדף הנחיתה המקצועי שלכם תהפוך גולש אנונימי ללקוח פוטנציאלי שמתעניין בשירות או במוצר שלכם.

אתר עסקי שיווקי

כשמישהו מקבל עליכם המלצה חמה, או מחפש את השירות / המוצר שלכם – בשני המקרים אתם רוצים שהוא יגיע לאתר שלכם.

אסטרטגיית שיווק

הרבה יותר קל ואפקטיבי לשווק את העסק שלך בעזרת תכנית אסטרטגית שעוזרת לקבל תוצאות טובות ומאפשרת למידה ושיפור תמידי.

אוטומציה שיווקית

כל פעולה שקשורה לשיווק / מכירות / ניהול העסק שאתם עושים יותר מפעם אחת והייתם רוצים לוותר עליו – זה המקום להכניס אוטומציה לעסק.
דילוג לתוכן