רוצים לקבל ממני מייל שאשכרה תפתחו, תקראו ותשתמשו בו? הכניסו את המייל והצטרפו למעל 2,000 בעלי עסקים שמקבלים ממני מיילים. מבטיחה לא להציף את תיבת המייל שלכם!

בואו לקרוא עוד פוסטים שכתבתי על שיווק ולצפות בסרטונים

כמה עולה דף נחיתה?

כשאנחנו נכנסים לחנות ונדלקים על ג’קט הג’ינס שעל הקולב, הדבר הראשון שנעשה זה לחפש את המחיר. אפילו לפני שנבדוק אם בכלל יש אותו במידה שלנו. ככה עובד המוח שלנו. אנחנו רוצים לראות אם זה בכלל בכיוון של התקציב שלנו ואם אנחנו יכולים לעמוד בהוצאה הזו כרגע. במקרה הזה ברור לנו לחלוטין מה הערך שנקבל מהרכישה הזו, מה נעשה עם המוצר הזה, ואיך הוא הולך לשפר לנו את החיים 🙂

אבל כשאתם רוצים דף נחיתה, אתם לא סגורים עד הסוף מה כולל השירות, מה אתם מקבלים, מה תצטרכו להכין, האם יהיו עלויות נוספות אחר כך, ומה תעשו עם הדף בשלב הבא.

תשאלו מה השירות כולל ותבינו מה אתם צריכים, ואז תבקשו לדעת את המחיר. ככה תדעו על מה אתם משלמים.

על מנת לקבל הרשמות בדף הנחיתה שלכם, תצטרכו לעבור את 3 השלבים: תכנון וכתיבת הדף, בנייה ועיצוב של הדף, ושיווק הדף. אני יכולה לעזור לכם בכל אחד מהשלבים בנפרד או בכולם, ולפני שאני אומרת את המחיר אני רוצה להבין באיזה שלבים אתם זקוקים לעזרה וליווי שלי, ובאיזה מהם אתם יכולים להסתדר לבד.
מהלך שיווקי כולל את כל ההחלטות והתכנונים האלה, והוא נבנה בהתאם לאסטרטגית השיווק שנכונה היום לעסק שלכם

תנאי הסף

על מנת שתקבלו תוצאות טובות משיווק הדף נחיתה שלכם, הוא חייב להיות מעולה! גם מבחינת התוכן, גם מבחינת המסר, וגם מבחינת העיצוב. יש לכם 3-5 שניות בשביל לסקרן ולשכנע את הגולש שכדאי לו להישאר בדף  ולהמשיך לקרוא. אם לא הצלחתם לעשות את זה, אז בזבזתם זמן, אנרגיה ותקציב פרסום, ולא השגתם את המטרה השיווקית שלכם. אני יודעת, זה נשמע אכזרי, אבל ככה עובד עולם דפי הנחיתה. יש לו הרבה יתרונות אבל הוא מחייב אתכם לעמוד בסטנדרטים גבוהים, בטח היום שכל בעל עסק בונה לעצמו דף נחיתה בכמה דקות. אבל יש כאן גם חדשות טובות! אם תבנו דף נחיתה מקצועי שכתוב ונראה מעולה, זו ההזדמנות שלכם לבלוט וליצור לעצמכם יתרון על שאר בעלי העסקים שמשווקים בעזרת דפי נחיתה פחות מדויקים. זו הסיבה שאני ממליצה להיעזר בבעל מקצוע שמבין גם בעיצוב ובתכנות, אבל גם באסטרטגיה שיווקית ופרסום.

לפני שאתם בונים דף נחיתה, תוודאו שזה הכלי השיווקי המתאים עבורכם. דף נחיתה אמור להציע הצעה אחת ברורה לקהל יעד ספציפי

כשבעלי עסקים מתקשרים אלי ושואלים כמה עולה דף נחיתה, אני מבקשת לשאול כמה שאלות מקדימות. התשובות לשאלות יקבעו את התמחור של דף הנחיתה:

1. מה אתם רוצים להציע בדף נחיתה?

דף נחיתה קלאסי יציע הצעה אחת ברורה לקהל יעד ספציפי. לפעמים בעלי עסקים רוצים לקדם כמה שירותים בו זמנית, ואז אני מסבירה שלא בטוח שדף נחיתה זה הכלי האידיאלי שמתאים למטרה השיווקית שלכם.
אם אני מבינה שאתם ממוקדים ויודעים בדיוק מה אתם רוצים להציע ולמי, אני יכולה להמשיך הלאה. ואם אני מזהה שאתם זקוקים לעזרה בדיוק המסר, ההצעה וקהל היעד, אני אציע לכם לקיים שיחה / פגישה מקדימה לפני שנגיע לשלב כתיבת התוכן לדף.

2. האם השתמשתם בעבר הדף נחיתה?

אם אתם מכירים את עולם דפי הנחיתה, ומבינים איך זה עובד ומה צריך לעשות בשביל לשווק בהצלחה את הדף, אז אני יכולה לדבר אתכם בשפה מתקדמת יותר, ולקפוץ ישר לחלק המעשי התפעולי. 

אם זה הדף נחיתה הראשון שלכם, אני רוצה לעשות לכם קצת סדר ולהסביר מה זה בכלל דף נחיתה ומה צריך לקרות כדי שהדף נחיתה יביא לכם הרשמות ולקוחות מעולים, ולא יהיה עוד לינק חסר חיים שלא באמת עוזר לקידום העסק.
מי שפירסם בעבר דף נחיתה מבין את החשיבות של דיוק המסרים בדף, את ההשפעה של עיצוב מקצועי על הצלחת הדף, שיש להשקיע מחשבה ותקציב בפרסום ושיווק הדף, והכי חשוב! לנהל את הקשר עם הנרשמים (הלידים) בצורה אופטימלית. 

איך אתם מתכננים להזרים אל דף הנחיתה
את קהל היעד שלכם?

3. מי תרצו שיכתוב את התכנים לדף הנחיתה שלכם?

דף נחיתה הוא לא פוסט בפייסבוק או בבלוג. הוא גם לא פלאייר או גלויה שיווקית. יש לו שלד דיי קבוע ומבנה מסוים שכדאי מאוד לשמור עליו. לכל חלק בדף נחיתה יש תפקיד חשוב, ויש הרכייה מאוד ברורה לגבי סדר הצגת הדברים ודרך הגשתם. והכל נעשה לשם השגת המטרה: לגרום לגולש להירשם בדף.
יש הרבה בעלי עסקים שמעידים על עצמם שהם יודעים לכתוב ואפילו כותבים טוב. לצערי ומנסיוני, זה לא בהכרח מעיד שתצליחו לכתוב לבד את התוכן לדף הנחיתה שלהם. על מנת לכתוב דף נחיתה בצורה טובה צריך להכיר היטב את עולם הכתיבה השיווקית ואיך בנוי דף נחיתה ממיר. אם אין לכם מספיק ידע וניסיון בתחום, יש מצב שהדף שלכם לא יהיה כתוב מספיק טוב ונכון, וזה כמובן יפגע בביצועים וביחס ההמרה שלו.

אם אתם צריכים עזרה בתכנון וכתיבת הדף, זה נעשה בשלב המקדים לפני שמתחילים לעצב אותו. אנחנו נפגשים ועוברים ביחד על התכנים שאתם רוצים להכניס, ואני עוזרת לכם לדייק את המסרים, להוריד את החלקים המיותרים, ולשייף את החלקים שנשארים. אתם מביאים את כל הידע והניסיון בעולם המקצועי שלכם, ואני מביאה את הידע והניסיון של עולם דפי הנחיתה. וככה ביחד אנחנו יוצרים את התוכן הכי מדויק לדף הנחיתה שלכם.

כתיבת דף נחיתה שונה מאוד מכתיבת פוסט בבלוג או בפייסבוק

4. באיזו מערכת תרצו לבנות את דף הנחיתה?

דף נחיתה זה עמוד אינטרנטי עם קישור שניתן לשתף ולפרסם כמו כל עמוד אינטרנטי אחר. מבחינה טכנית אפשר לבנות אותו כעמוד תחת הדומיין האתר שלכם (אבל עדיין להיראות כמו דף נחיתה ללא התפריט והסרגלים), ואפשר לבנות אותו במערכות דיוור או מערכות לבניית דפי נחיתה. מבחינה עיצובית (ומעוד כמה בחינות אחרות) אנחנו אוהבים לבנות את דפי הנחיתה במערכת של וורדפרס, מערכת מדהימה עם יכולות עיצוב רחבות ומרהיבות.

* וגם אם אין לכם אתר וורדפרס, יש לנו פתרון מעולה בשבילכם.

5. איזה אלמנטים עיצוביים תרצו להכניס לדף?

ברוב דפי הנחיתה אין אלמנטים עיצוביים יוצאי דופן, אבל אם במקרה אתם רוצים להכניס כל מיני אלמנטים מיוחדים שדורשים תכנות ועבודה גרפית מורכבת כגון סרטוני אנימציה מיוחדים, הנפשות ועוד, זה גם משהו שיכול להשפיע על התמחור של הדף.

6. אורך הדף

אורך הדף גם הוא משפיע על כמות עבודת התכנות והעיצוב שתידרש. יש דפי נחיתה קצרים שכוללים כותרת + סרטון + טופס, ויש דפי נתיתה או מכירה ארוכים מאוד. אם אתם מציעים תוכן חינמי לגולש בתמורה לפרטים שלו, הדף לא צריך לכלול הרבה מידע. אם אתם מציעים לו קורס של 12 מפגשים בעלות של אלפי שקלים, תרצו לתת לו הרבה יותר מידע רלוונטי כדי לעזור לו להבין האם הקורס מתאים לו. 

חיבור דף הנחיתה למערכת דיוור תעזור לכם לנהל את הנרשמים (הלידים) בצורה יעילה

7. לאיזה מערכות משלימות תרצה לחבר את דף הנחיתה?

זוכרים שדיברנו שדף נחיתה תמיד יהיה חלק ממהלך שיווקי שלם? אז כאן אני רוצה להבין מכן לאיזו מערכת תרצו לחבר את הדף בשלב הבא. אחרי שהוא נרשם בטופס בדף הנחיתה, לאן הוא מועבר? האם תרצו  שכל הפרטים שלו יגיעו למערכת ה- CRM שלך? אולי כדאי שההרשמה בדף הנחיתה תהווה טריגר לסדרת מסרים שהנרשם יקבל? אולי תרצו לשלוח סמס לכל מי שנרשם בדף? יש הרבה מערכות שקשורות לתשלום, לשיווק ולמכירות שיודעות להתחבר לדף הנחיתה. החיבור יכול להקל עליכם בכל הקשור לסליקה, יצירת קשר וחימום הלידים וניהול מערך המכירות שמגיע בשלב הבא.
גם עסקים קטנים שמתנהלים ללא מערכת CRM (מערכת לניהול לקוחות), עדיין יכולים להנות מחיבור הדף למערכת הדיוור. אני מאוד אוהבת את מערכת הדיוור של סמוב, יש בה אפשרויות אוטומציה מגניבות שמאפשרות לנו לנהל את השיווק בצורה מעולה. (כתבתי על זה פוסט בבלוג, מוזמנים להיכנס: “7 תהליכי אוטומציה בשיווק הסדנה שלכם”)

8. איך אתם מתכננים לשווק את הדף ולהזרים אליו תנועה של קהל היעד שלכם?

אחרי שתקבלו את דף הנחיתה החדש שלך, מה אתם מתכוונים לעשות איתו? באילו ערוצי שיווק אתם רוצים לפעול? איזה מהלכי שיווק יתמכו במטרה הזו ויזרימו אל הדף תנועה רלוונטית של גולשים מתעניינים?
גם אם יהיה לכם את דף הנחיתה הכי מושלם בעולם, אם לא תדעו לשווק אותו, כל ההשקעה והתקציב שהשקעתם תרד לטמיון. ניתן לפרסם את הדף בצורה אורגנית וממומנת, בכל מיני ערוצים ופלטפורמות, ולכל בעל עסק יש להתאים את ערוצי השיווק הנכונים לו ולעסק שלו.
* ייעוץ לגבי שיווק הדף מתומחר בנפרד והוא מתאים רק למי שמעוניין לקבל ליווי ביום “שאחרי” הכנת הדף.

באילו ערוצי שיווק אתם מתכננים לפרסם ולקדם את דף הנחיתה?

אז כמה עולה דף נחיתה

אז כמו שכבר הספקתם להבין, המחיר תלוי בכמה גורמים, אבל בגדול אנחנו גובים על דף נחיתה בין 1,500 ל- 2,500 ש”ח לעיצוב ובנייה של דף נחיתה / דף מכירה.

 

לסיכום

אני מאוד אוהבת דפי נחיתה! מי שמגיע אליי ומתעניין בדף נחיתה, אני יודעת שהוא בשל ורוצה להתקדם מבחינה עסקית. בעלי עסקים שמוכנים להשקיע מאמץ, זמן ותקציב בשיווק בעזרת דפי נחיתה, לרוב יהיו בעלי עסקים חדורי מטרה, שמבינים ששיווק אפקטיבי זו הדרך היחידה להזרים תנועה לעסק, להכיר לקוחות חדשים ולהגדיל את ההכנסות. 

רוצים שאשלח לכם כמה דוגמאות של דפי נחיתה שבנינו ועיצבנו? שלחו לי הודעה ואשלח לכם קישורים.

דך נחיתה הוא כלי שיווקי והוא לא מתאים לכל שירות ולכל בעל עסק. אם אתם לא בטוחים אם זה מתאים לכם, אם אתם רוצים לקבל ממני שיחת ייעוץ ללא עלות, דברו איתי! אני מבטיחה לתת לכם ייעוץ מקצועי, כנה, ואדיב.

רוצים להתייעץ איתי? תשאירו את הפרטים ואחזור אליכם בשמחה

תגובות פייסבוק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מה אנחנו יכולים לעשות עבורך?

דף נחיתה ממיר

הרשמה בטופס בדף הנחיתה המקצועי שלכם תהפוך גולש אנונימי ללקוח פוטנציאלי שמתעניין בשירות או במוצר שלכם.

אתר עסקי שיווקי

כשמישהו מקבל עליכם המלצה חמה, או מחפש את השירות / המוצר שלכם – בשני המקרים אתם רוצים שהוא יגיע לאתר שלכם.

אסטרטגיית שיווק

הרבה יותר קל ואפקטיבי לשווק את העסק שלך בעזרת תכנית אסטרטגית שעוזרת לקבל תוצאות טובות ומאפשרת למידה ושיפור תמידי.

אוטומציה לעסקים

כל פעולה שקשורה לשיווק / מכירות / ניהול העסק שאתם עושים יותר מפעם אחת והייתם רוצים לוותר עליו – זה המקום להכניס אוטומציה לעסק.
דילוג לתוכן