דף נחיתה ממיר

לדף נחיתה יש מטרה אחת: לסקרן את הגולש ולגרום לו להירשם בטופס בדף שלכם. ברגע שהוא ממלא את הפרטים שלו בטופס, הוא הופך מגולש אנונימי ללקוח פוטנציאלי שמתעניין בשירות שלכם. וזה מה שכולנו רוצים שיקרה לנו בעסק שלנו – שאנשים יתעניינו במה שיש לנו להציע להם.

רוצים להבין מה ההבדל בין דף נחיתה לעמוד באתר? קפצו לבלוג שלי לפוסט:
מה ההבדל בין דף נחיתה לדף באתר?”
דף נחיתה יכול להיות בנוי בתוך מערכת דיוור או מערכת לבניית דפי נחיתה, והוא יכול להיות עמוד נפרד באתר שלכם.
אם אתם יודעים מה אתם רוצים לקדם בדף נחיתה שלכם או אם אין לכם מושג בכלל מאיפה להתחיל, אנחנו יכולים לעזור לכם.

  • תקבלו פניות מלקוחות פוטנציאלים שמתעניינים בעסק שלכם ויכולים להפוך להיות לקוחות מרוצים.
  • תבנו ותגדילו את הקהילה שלכם –  קהל שמתעניין בעסק שלכם, בשירותים שלכם ובכם, במטרה להגיע אליו (בהווה וגם בעתיד) ולהציע לו את השירותים שלכם (בעזרת רימרקטינג).
  • תגדילו את רשימת התפוצה שלכם ותהנו מכל יכולות השיווק והמכירות של ניהול רשימת תפוצה איכותית.
  • תתחילו מערכת יחסים עם לקוחות פוטנציאלים שיכירו אתכם ויביעו עניין בשירותים ובמוצרים שלכם.
  • תמלאו את הסדנה, הקורס, ההרצאה הבאה שלכם.

לא ממש בטוחים מה מתאים לעסק שלכם? תשאירו לי את הפרטים שלכם ונתאם לנו שיחת פוקוס קצרה ללא עלות. מבטיחה לעשות לכם סדר 🙂

2 מסלולים אפשריים:

המסלול המהיר 1,200 ₪
מתאים למי שיודע מה הוא רוצה לקדם, מי קהל היעד שלו, ויודע לכתוב לבד את התכנים לדף (או שיש לו כבר את כל החומרים לדף)

איך עובד המסלול המהיר:

  1. מקבלים מכם את כל החומרים השיווקיים שתרצו להכניס לדף.
  2. בונים ומעצבים לכם את הדף החדש שלכם.
  3. שולחים לכם אותו לאישור ואתם יכולים להתחיל לשווק אותו ולהתחיל לקבל פניות חדשות לעסק שלכם

 

מסלול מורחב 1,850 ₪
מתאים למי שצריך עזרה בכתיבת התכנים לדף וארגון כל החומרים השיווקיים.

  1. איך עובד המסלול המורחב:
    בשיחה / פגישה הראשונה נבין ביחד מה אתם הולכים להציע בדף נחיתה, מי קהל היעד, מה התועלות של ההצעה שלכם ומה כל הפרטים הרלוונטים שכדאי להכניס לדף.
  2. בשיחה השנייה נעבור ביחד על השלד של דף הנחיתה שבניתי עבורכם ונדייק ביחד את כל התכנים והחומרים.
  3. לאחר שאישרתם את כל התוכן של הדף, נבנה ונעצב עבורכם את דף הנחיתה. בנוסף נחבר לכם את הדף למערכת הדיוור המתאימה לכם.
  4. כשהדף מוכן ומאושר, אתם מתחילים לשווק ולפרסם אותו.

  • אני יכולה לעזור לכם לשווק ולפרסם את דף הנחיתה בערוצי השיווק המתאימים. במידה ותרצו לקבל ליווי וייעוץ בשלב הזה נוכל לתאם לנו פגישה / פגישות בנושא זה.
  • בשני המסלולים השירות כולל חיבור למערכת הדיוור שלכם והכנסת הפיקסל של פייסבוק (שיאפשר לכם לצבוע את  הקהל שביקר בדף, ולפרסם לו בהמשך הדרך הצעות חדשות)

דף נחיתה זהו דף אינטרנטי שמכיל את כל המידע הרלוונטי שמעניין את הגולש ומאפשר לו להבין מה אתם מציעים לו ולמה כדאי לו להמשיך לקרוא ולהתעניין בשירות שלכם. אנחנו נרצה להשתמש בדף נחיתה על מנת לבודד את הגולש משאר הסחות הדעת שקיימות בפייסבוק או באתרים אחרים, ולאפשר לו להתרכז רק בדף שלנו ולבדוק האם ההצעה שלנו מתאימה לו.

לדף נחיתה יש מטרה ראשית אחת והיא לגרום לגולש להירשם בטופס. ולכן הוא חייב להיות בנוי בצורה מקצועית ומדויקת. אחרת הגולש יאבד עניין ולא יישאר לבלות אצלכם בדף.

  • אם אתם רוצים לקדם שירות או מוצר ספיציפי, דף נחיתה הוא כלי שיווקי מעולה. גם אם עדיין לא הגעתם לשלב בניית אתר שיווקי לעסק שלכם, עדיין תוכלו להנות מכל היתרונות של דף נחיתה.

לא לכולם.

2 תנאים הכרחיים להצלחת הדף נחיתה שלכם:

  1. אתם יודעים בדיוק מה אתם רוצים לקדם, מי קהל היעד שלכם ומה התועלות של ההצעה שלכם. אם אתם רוצים לקדם את העסק שלכם בכללי ויש לכם כל מיני שירותים ומוצרים אז עדיף לבנות אתר עסקי. 
  2. אתם הולכים להשקיע בשיווק הדף. דף נחיתה לבדו לא יביא לכם לקוחות חדשים. אתם חייבים לשווק אותו בצור אורגנית או / וממומנת – כלומר לגרום לקהל היעד שלכם להגיע ולהיכנס לדף.

אם אתם עדיין לא שם, אם אתם לא בטוחים מה מתאים לכם, תשאירו לי את הפרטים שלכם ואשמח לעזור לכם לעשות סדר ולהמליץ לכם על ערוץ השיווק שמתאים לכם.

זה יכול להיות דבר אחד או כמה:

  • קשה לך להחליט מה הכי חשוב לך לקדם כרגע בעסק שלך.
  • אין לך מושג איך מנסחים את המסרים השיווקיים בדף הנחיתה בצורה אפקטיבית.
  • לא ברור לך מי קהל היעד המדויק להצעה שלך.
  • לא ידוע לך איך מגיעים לקהל היעד שלך.
  • אין לך מושג איך בונים ומעצבים דף נחיתה בצורה מקצועית.
  • קשה לך לבחור באילו ערוצי שיווק לפרסם את הדף ואיך להגיע לתוצאות טובות.
  • לא ברור לך איך הופכים גולש שנרשם בדף נחיתה שלך ללקוח מרוצה.

החדשות הטובות הן שכל הבעיות האלה נובעות מחוסר מיקוד וחוסר ניסיון מוצלח בשיווק. אני יכולה לעזור לכם להתקדם ולהתחיל לשווק בצורה שמתאימה לכם.

כדי שלקוחות חדשים יגיעו לדף שלכם, יקראו ויירשמו בו, ויהפכו ללקוחות מרוצים, אתם חייבים לעבור את 3 השלבים:

שלב 1: תכנון הדף
מתכננים מה להציע בדף נחיתה ואיזה תוכן להכניס לדף.

שלב 2: בנייה ועיצוב הדף
בונים את דף הנחיתה במערכת דיוור או באתר שלך ומעצבים את הדף בהתאם להצעה שלך, ללקוחות שלך, ולטעם האישי שלך.

שלב 3: פרסום הדף
משווקים ומפיצים את הדף לקהל יעד רלוונטי ומתחילים לקבל הרשמות בדף הנחיתה.

דפי נחיתה שיצאו עכשיו חם מהתנור

נעה דורון
נעה דורון
יועצת שיווק
קרא עוד
בדרך כלל אני בונה את דפי המכירה שלי במערכת הדיוור. כשיצאתי עם שירות חדש ומשודרג, היה לי חשוב שתהיה הלימה בין המסר השיווקי המהודק לבין הנראות שלו.
אין לי הרבה זמן, ולכן היה לי חשוב שמי שיבנה לי אותו יהיה גם מתכנת וגם מעצב על-חלל, שידע לתרגם את הרצונות שלי ואפילו את המחשבות שלי לתוך העיצוב, ויצור הלימה בין הויז'ואל לטקסט.
הגעתי לאלון, והבחירה היתה מאד קלה. הוא היה ענייני כמו שאני אוהבת, אבל בתוך המעטפת המעשית יש נפש אומן קשובה וכשרונית.
תודה אלון!
אור לרנר
אור לרנר
שפית
קרא עוד
אתן מכירות את זה שאת פוגשות משהו מדהים? והוא בדיוק מה שחיפשתן. ואז הדבר המדהים הזה נקרא לה לילך שוסטר, מחזיקה סוד לא שמור בביתה והוא מדהים לא פחות אלון, שבנה לנו דף נחיתה צבעוני, חי, מושלם ודייק עוד יותר ממני את הלוק של העסק שלי ומה הוא צריך כדי לעבוד יותר טוב וביעילות.
בסבלנות ובהכוונה מצוינת הזוג הזה עזר לנו לייצר דף נחיתה שאני מאוד מאוד אוהבת, ובטוח נעבוד איתם בהמשך.
דנה גת
דנה גת
רוקחות טבעית
קרא עוד
לילך, פניתי אליך כי הפרסום הממומן שלי בפייסבוק הפסיק לעבוד. ישבנו בפגישות על הדף נחיתה ואלון הכין לי דף נחיתה מהמם. תמיד חשבתי שהדף נחיתה שלי שהכנתי בעצמי הוא טוב אבל זה בכלל לא משתווה למה שהוא עשה לי וזה מאוד הפתיע אותי. נתת לי מלא טיפים לשיווק נכון ולמשפך תהליכי למציאת קהל לפרסום הממומן וזה חדש לי.
חוץ מזה את ממש מגניבה יש לך אנרגיות מדבקות משמחות של קלילות משחק וכיף וכל פגישה איתך זה כמו לצאת עם חברה לבית קפה. בזכותך הבנתי שפרסום יכול להיות גם כיף ולא רק מעיק.
אני מצפה לשאר הפגישות שלנו.
הקודם
הבא

השאירו פרטים ואשמח לחזור אליך ולעזור לך להיכנס לפוקוס ולהתחיל לשווק את העסק שלך בדרך שמתאימה לך.

בכל שאלה אתם מזומנים להתקשר ואשמח לשוחח איתכם:

מה אנחנו יכולים לעשות עבורך?

דף נחיתה ממיר

הרשמה בטופס בדף הנחיתה המקצועי שלכם תהפוך גולש אנונימי ללקוח פוטנציאלי שמתעניין בשירות או במוצר שלכם.

אתר עסקי שיווקי

כשמישהו מקבל עליכם המלצה חמה, או מחפש את השירות / המוצר שלכם – בשני המקרים אתם רוצים שהוא יגיע לאתר שלכם.

אסטרטגיית שיווק

הרבה יותר קל ואפקטיבי לשווק את העסק שלך בעזרת תכנית אסטרטגית שעוזרת לקבל תוצאות טובות ומאפשרת למידה ושיפור תמידי.

אוטומציה לעסקים

כל פעולה שקשורה לשיווק / מכירות / ניהול העסק שאתם עושים יותר מפעם אחת והייתם רוצים לוותר עליו – זה המקום להכניס אוטומציה לעסק.