שירות מדליק

דף נחיתה​

לדף נחיתה יש מטרה אחת: לסקרן את הגולש ולגרום לו להירשם בטופס בדף שלכם.
ברגע שהוא ממלא את הפרטים שלו בטופס, הוא הופך מגולש אנונימי ללקוח פוטנציאלי שמתעניין בשירות שלכם.
וזה מה שכולנו רוצים שיקרה לנו בעסק שלנו – שאנשים יתעניינו במה שיש לנו להציע להם.

השאלון שיגלה לך מה עוצר אותך בדרך לדף נחיתה ממיר  למילוי השאלון וקבלת התוצאות לחץ על הקישור

  • דף נחיתה יכול לשמש כתחליף לאתר.
    אם עדיין לא בניתם אתר לעסק שלכם, ואתם רוצים שתהיה לכם נוכחות ברשת, דף נחיתה זה פתרון מושלם.
  • דף נחיתה יכול להיות בנוי בתוך מערכת דיוור או מערכת לבניית דפי נחיתה, והוא יכול להיות עמוד נפרד באתר שלכם.

אם אתה יודע בדיוק מה אתה רוצה לקדם בדף נחיתה שלך או אם אין לך מושג בכלל מאיפה להתחיל, אנחנו יכולים לעזור לך.

הנה כמה מסלולים אפשריים:

מסלול עיצוב

1200
  • איסוף חומרים לדף הנחיתה
  • אישור סקיצה ושיופים

מסלול מלא

2500
  • איסוף וניסוח חומרים לדף
  • עיצוב דף הנחיתה
  • אישור סקיצות ושיופים
  • ליווי בפרסום ושיווק הדף
הכי משתלם

מסלול מקוצר

1850
  • איסוף וניסוח חומרים לדף
  • עיצוב דף הנחיתה
  • אישור סקיצות ושיופים

דף נחיתה זהו דף אינטרנטי שמכיל את כל המידע הרלוונטי שמעניין את הגולש ומאפשר לו להבין מה אתם מציעים לו ולמה כדאי לו להמשיך לקרוא ולהתעניין בשירות שלכם.
אנחנו נרצה להשתמש בדף נחיתה על מנת לבודד את הגולש משאר הסחות הדעת שקיימות בפייסבוק או באתרים אחרים, ולאפשר לו להתרכז רק בדף שלנו ולבדוק האם ההצעה שלנו מתאימה לו.
לדף נחיתה יש מטרה ראשית אחת והיא לגרום לגולש להירשם בטופס. ולכן הוא חייב להיות בנוי בצורה מקצועית ומדויקת. אחרת הגולש יאבד עניין ולא יישאר לבלות אצלכם בדף.

דף נחיתה יכול לשמש כתחליף לאתר – אם עדיין לא בניתם אתר לעסק שלכם, ובכל זאת אתם רוצים שתהיה לכם נוכחות ברשת, דף נחיתה זה פתרון מושלם.

לא לכולם.
אחת השאלות שאני שואלת את בעלי העסקים שמתעניינים בדף נחיתה היא: “האם הלקוח שלכם צריך להכיר אתכם ולבטוח בכם לפני שהוא בוחר בכם ומשלם לכם?” אם התשובה היא כן, יש סיכוי גבוה שדף נחיתה זה כלי שיווקי שיכול להתאים לכם.
בשביל לקנות גרביים אני כנראה לא זקוקה להרבה מידע והיכרות עם בעל העסק, אבל אם אני מתעניינת בקורס, בסדרת טיפולים או בשירות עסקי, אני רוצה להכיר את בעל העסק ולהבין מה הוא מציע לי והאם זה באמת מתאים לצרכים ולאופי שלי.
אני רוצה להרגיש שזה מדויק לי. וזה לרוב לא יכול לקרות ב- 3 שורות בפוסט בפייסבוק.
בשביל זה אנחנו משתמשים בדף נחיתה שעוזר לגולש להכיר אותנו ולהבין בדיוק מה אנחנו מציעים לו.

זה יכול להיות דבר אחד או כמה:

  • קשה לך להחליט מה הכי חשוב לך לקדם כרגע בעסק שלך.
  • אין לך מושג איך מנסחים את המסרים השיווקיים בדף הנחיתה בצורה אפקטיבית.
  • לא ברור לך מי קהל היעד המדויק להצעה שלך.
  • לא ידוע לך איך מגיעים לקהל היעד שלך.
  • אין לך מושג איך בונים ומעצבים דף נחיתה בצורה מקצועית.
  • קשה לך לבחור באילו ערוצי שיווק לפרסם את הדף ואיך להגיע לתוצאות טובות.
  • לא ברור לך איך הופכים גולש שנרשם בדף נחיתה שלך ללקוח מרוצה.
  • לקבל פניות מלקוחות פוטנציאלים שמתעניינים בעסק שלך.
  • לבנות / להגדיל את הקהילה שלך – ליצור קהל שמתעניין בעסק שלך, בשירותים שלך ובך.
  • להגדיל את רשימת התפוצה שלך.
  • להתחיל מערכת יחסים עם לקוחות פוטנציאלים.
  • להשיג פניות חדשות ורלוונטיות לעסק שלך.
  • למלא את הסדנה, הקורס, ההרצאה הבאה שלך.
  • לבנות קהל יעד שהתעניין בעסק שלך במטרה להגיע אליו בעתיד ולהציע לו את השירותים שלך.

שלב 1: תכנון הדף
מתכננים מה להציע בדף נחיתה ואיזה תוכן להכניס לדף.

שלב 2: בנייה ועיצוב הדף
בונים את דף הנחיתה במערכת דיוור או באתר שלך ומעצבים את הדף בהתאם להצעה שלך, ללקוחות שלך, ולטעם האישי שלך.

שלב 3: פרסום הדף
משווקים ומפיצים את הדף לקהל יעד רלוונטי ומתחילים לקבל הרשמות בדף הנחיתה.

בשאלון למדת מהם 10 השלבים לדף נחיתה מעולה, עכשיו איך מתקדמים מכאן?
(אם עדיין לא מילאת את השאלון זה הזמן להבין מה מונע ממך להרים את דף הנחיתה שלך. למעבר לשאלון לחץ כאן)

  • במייל מחכה לך השאלון עם התשובות שלך.
    בשאלות שענית 3 – זה אומר שהכל טוב!
    בשאלות שענית 1 או 2, אלו השלבים שעלייך להתמקד בהם ולהשקיע את הזמן והאנרגיה שלך.
    המטרה שלך היא להגיע למצב שיש לך את כל המידע הנחוץ בכל אחד מהשלבים.
  • אחרי שראית את כל מפת הדרכים לדף הנחיתה שלך, נשאר לך לבחור מהי הדרך הנכונה לך להשלים את החלקים החסרים. או לבד או בעזרת ליווי מקצועי. בשלבים החסרים לך אני מציעה לך את העזרה המקצועית שלי, ובשלב הראשון אני מציעה לך שיחת פוקוס קצרה ללא עלות שתעשה לך סדר איך מתקדמים מכאן לעבר דף הנחיתה שלך.

מהו המסלול שלך?​

מסלול 1 - עיצוב

עיצוב דף נחיתה

מותאם ללקוחות שיש להם את החומרים לדף הנחיתה. 
אם אתם לא זקוקים לייעוץ שיווקי ויש לכם את כל החומרים הדרושים לדף הנחיתה (טקסטים, סרטונים, תמונות וכו’) ואתם מחפשים מישהו מקצועי שיבנה ויעצב לכם את הדף נחיתה שלכם, זה המסלול בשבילכם. 

  • אתם אחראיים עם כל החומרים, אנחנו בונים לכם את הדף המעוצב בפלטפורמה שנוחה לכם.

     

מסלול עיצוב

1200
  • מה קורה בפועל?
  • שלב 1: נאסוף חומרים ונעצב את הדף נחיתה.
  • שלב 2: נשלח לכם את הדף לאישור ונבצע סבב תיקונים במידת הצורך.
פופולרי

מסלול 2 - מקוצר

ניסוח + עיצוב דף נחיתה

מתאם ללקוחות שרוצים להתחיל לשווק בעזרת דף נחיתה מעוצב ולא בטוחים איך לנסח את התוכן בדף.

רוב העסקים לא השתמשו בעבר בדפי נחיתה ולא מכירים איך הכלי הזה עובד ומה צריך כדי להצליח להביא לקוחות חדשים בעזרתו.
אם עדיין לא יצרתם דף נחיתה שהביא לכם לקוחות חדשים, אנחנו נשב אתכם על החומרים שלכם, נעזור לכם לדייק את הטקסטים ונבחר ביחד מה להכניס ומה לא.

מסלול מקוצר​

1850
  • מה קורה בפועל?
  • שלב 1: נבדוק אילו חומרים קיימים ואילו תכנים חסרים. בליווי צמוד שלנו ננסח ונאגד את כל החומרים לדף הנחיתה.
  • שלב 2: אחרי שסיימנו להכין את כל החומרים, נעבור לשלב בניית דף הנחיתה המעוצב שלכם.
  • שלב 3: לאחר סיום הבנייה והעיצוב, נשלח לכם את הדף לאישור ונבצע שיופים אחרונים במידת הצורך.
פופולרי

מסלול 3 - מלא

ניסוח + עיצוב + פרסום דף נחיתה

מותאם ללקוחות שמבינים את הפוטנציאל של דפי נחיתה אבל לא יודעים איך להגיע לשם
מותאם ללקוחות שרוצים ליווי משלב יצירת התוכן לדף הנחיתה, דרך בניית הדף המעוצב ועד לשיווק ופרסום דף הנחיתה שלכם.

רוב בעלי העסקים שניסו לשווק את העסק שלהם בעזרת דפי נחיתה לא קיבלו תוצאות מעולות. כי שיווק בעזרת דפי נחיתה זה מהלך שיווקי שלם. לא מספיק לבנות דף נחיתה, צריך לדעת מה עושים איתו ברגע שהוא מוכן.
במסלול הזה תקבלו עזרה וליווי בשלב כתיבת החומרים לדף, תקבלו דף נחיתה מעוצב שמותאם לעסק וללקוחות שלכם, ותקבלו גם ייעוץ וליווי בשיווק ופרסום הדף. אני אלווה אתכם מתחילת בניית המהלך השיווקי ועד לקבלת פניות בדף הנחיתה.

מסלול מלא

2500
  • מה קורה בפועל?
  • שלב 1: נבדוק אילו חומרים קיימים ואילו תכנים חסרים. בליווי צמוד שלנו ננסח ונאגד את כל החומרים לדף הנחיתה.
  • שלב 2: אחרי שסיימנו להכין את כל החומרים, נעבור לשלב בניית דף הנחיתה המעוצב שלכם.
  • שלב 3: לאחר סיום הבנייה והעיצוב, נשלח לכם את הדף לאישור ונבצע שיופים אחרונים במידת הצורך.
  • שלב 4: אחרי שהדף מוכן, נלווה אתכם בשלב הפרסום והשיווק של דף הנחיתה שלכם. נבחר ביחד את ערוצי השיווק שמתאימים לדף ונבנה מהלך שיווק להגדלת החשיפה וקבלת הרשמות.
הכי משתלם

רוצים שנעשה לכם סדר ונעזור לכם להבין מה מתאים לכם?

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם ולעזור לכם להיכנס לפוקוס
ולהתחיל לשווק את העסק שלכם בדרך שמתאימה לכם.

מתאים לכם שיחת פוקוס במתנה?

בכל שאלה אתם מזומנים להתקשר ואשמח לשוחח איתכם:

מה עוד אנחנו יודעים לעשות?

אתרים מעוצבים בוורדפרס

בניית דפי נחיתה מעוצבים

עיצוב גרפי לעסקים

ייעוץ אסטרטגי

הרצאות/סדנאות

קורס שיווק

ליווי שיווקי