הרצאות

"איך הופכים אהבה לשיווק"

על מה ההרצאה?

מה מבדיל אותך מבעל עסק אחר? מה מייחד את העסק שלך? מה מבדיל ביני לבין יועצי שיווק אחרים? רק אני עצמי. מי שאני. מה שאני אוהבת, מה שאני טובה בו, מה שמדליק אותי, מה שמרגש ומניע אותי. זוכרים מהי הסיבה שפתחתם את העסק? זוכרים על מה חלמתם? במה אתם טובים? מה אתם אוהבים בעסק שלכם? איזה לקוחות אתם אוהבים? אלו בדיוק החומרים הכי טובים לשיווק העסק שלכם. בהרצאה הזו תבינו איך להפוך את האהבה שלכם לשיווק.


איך נולדה ההרצאה?

הרצאה שנולדה בעקבות השאלון שפיתחתי שנקרא שאלון האהבה שלך לעסק. זהו שאלון קצר של 10 שאלות. הוא נולד ככלי עבודה מול הלקוחות שלי. הוא כולל את השאלות שאני שואלת את הלקוחות שלי, ומכיוון שהוא עזר לי להתמקד ולהתפקס, החלטתי לפתוח אותו ולאפשר לכל בעלי העסקים לענות עליו בתקווה שהוא יעזור לרבים נוספים. מטרת השאלון לעזור לך להיזכר למה בחרת בעסק שלך, במה אתה הכי טוב, ולאן אתה רוצה להגיע.

בעקבות עשרות השאלונים שחזרו אלי מלאים, החלטתי לנתח את כל התשובות ולאגד את המסקנות בהרצאה קצרה שעוזרת לכם להשתמש בשאלון בשביל לשווק את העסק שלכם באופן קצת יותר קל וטבעי.


מה כוללת ההרצאה?

במהלך ההרצאה נעבור על 10 השאלות, ונבין עבור כל אחת:

  1. למה אני כיועצת שיווק בחרתי לשאול את השאלה הזו.
  2. איזו מסקנה גיליתי מכל התשובות שקיבלתי.
  3. אילו שאלות חדשות נולדו ונגזרו מאותה שאלה.

 

למי מתאימה ההרצאה?

ההרצאה מיועדת לבעלי עסקים שמפחדים משיווק, כאלו שמחפשים הסתכלות פרקטית אינטואיטיבית על שיווק העסק שלהם, ורוצים לשווק את העסק מתוך חיבור אותנטי לעסק שלהם ולעצמם, ולא לעשות מה שכולם עושים, מה ש”חייבים” או אמרו להם שהם “צריכים” לעשות על מנת להגיע ללקוחות חדשים.


הערות

  • ניתן להזמין את ההרצאה למפגשי נטווריקנג, לחללי עבודה של עצמאיים, למפגשי עסקים, למנהלים.
  • עלות ההרצאה תיקבע בהתאם למיקום ולמספר המשתתפים.
  • ניתן להאריך את ההרצאה ולהפוך אותה לסדנה מעשית שכולל זמן עבודה על החומרים ומענה לשאלות בנושאי שיווק.

הרצאות נוספות

הרצאה

"ה- X פקטור בשיווק העסק שלך"​

תקציר

"ה- X פקטור בשיווק העסק שלך"​ ​
מה מבדיל אותך מבעל עסק אחר? מה מייחד את העסק שלך? מה מבדיל ביני לבין יועצי שיווק אחרים? רק אני עצמי. מי שאני. מה שאני אוהבת, מה שאני טובה בו, מה שמדליק אותי, מה שמרגש ומניע אותי. זוכרים מהי הסיבה שפתחתם את העסק? זוכרים על מה חלמתם? במה אתם טובים? מה אתם אוהבים בעסק שלכם? איזה לקוחות אתם אוהבים? אלו בדיוק החומרים הכי טובים לשיווק העסק שלכם. בהרצאה הזו תבינו איך להפוך את האהבה שלכם לשיווק.

הרצאה / סדנה

"בניית תכנית שיווק שנתית"​

תקציר

"בניית תכנית שיווק שנתית" ​
"צריך לשווק במיילים", "כדאי להיות ברשתות החברתיות", "ברור שצריך לבנות אתר ולקדם אותו"... כל כך הרבה דברים ש"צריך" לעשות. אבל רגע, שנייה, לאן כל זה הולך?
למה אנחנו עושים את זה ומה אנחנו באמת רוצים ויכולים להשיג בעזרת המהלך הזה.

בלי אסטרטגית שיווק אין לכם אפשרות לתכנן את מהלכי השיווק שלכם, אין לכם אפשרות לבחון את היעילות שלהם ובטח אין לכם אפשרות לדעת אם השגתם את המטרות השיווקיות שלכם. ללא תכנית שיווק (רבעונית/ שנתית / חודשים) מאוד קשה לשווק את העסק בצורה אפקטיבית. ואז בפועל מה שקורה זה שאתם משווקים על פי תחושת בטן או עצה שקיבלתם מחברה טובה. וזה אף פעם לא באמת מצליח.

רוצים שנעשה לכם סדר ונעזור לכם להבין מה מתאים לכם?

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם ולעזור לכם להיכנס לפוקוס
ולהתחיל לשווק את העסק שלכם בדרך שמתאימה לכם.

בכל שאלה אתם מזומנים להתקשר ואשמח לשוחח איתכם:

אושרה פחימה-שמש
אושרה פחימה-שמש
הרבה יותר ממיתוג
קרא עוד
לא הרבה אנשים יודעים לחבר בין תיאוריה לתכלס. לילך שוסטר עושה זאת בהצלחה. לילך מסבירה את הרציונל שעומד מאחורי קמפיין שיווקי בפייסבוק, ומנגישה אותו לקהל הרחב. בזכות ההרצאה של לילך קיבלתי כלים ברורים ונוחים לתפעול שעוזרים ויעזרו בהמשך בתכנון וביצוע של קמפיינים ברשת. כריזמטית, בקיאה בידע, כלים להמשך, הרצאה מרתקת!

מה אנחנו יכולים לעשות עבורך?

דף נחיתה ממיר

הרשמה בטופס בדף הנחיתה המקצועי שלכם תהפוך גולש אנונימי ללקוח פוטנציאלי שמתעניין בשירות או במוצר שלכם.

אתר עסקי שיווקי

כשמישהו מקבל עליכם המלצה חמה, או מחפש את השירות / המוצר שלכם – בשני המקרים אתם רוצים שהוא יגיע לאתר שלכם.

אסטרטגיית שיווק

הרבה יותר קל ואפקטיבי לשווק את העסק שלך בעזרת תכנית אסטרטגית שעוזרת לקבל תוצאות טובות ומאפשרת למידה ושיפור תמידי.

אוטומציה לעסקים

כל פעולה שקשורה לשיווק / מכירות / ניהול העסק שאתם עושים יותר מפעם אחת והייתם רוצים לוותר עליו – זה המקום להכניס אוטומציה לעסק.