אם אתה בעל עסק קטן, אתר כושל יכול לעלות לך דולר קריטי. מחקר שנערך לאחרונה מצא כי 75% מהקונים טוענים כי הם שופטים את אמינות החברה על פי עיצוב אתרי האינטרנט שלה. אבל האתר שלך לא חייב להיות בסדר, ולא בהכרח צריך לשלם סכומים מופקעים לסוכנות כדי ליצור אתר חלק.

הקמת אתר עשויה להיות יקרה עבור אנשים פרטיים ובעלי עסקים קטנים

וכשמדובר בעיצוב אתרים מורכב, ישנם מפתחים וחברות שמאוד טובים ביצירת דפי אינטרנט כאלה. בהתאם למטרת האתר, ייתכן שהשיטה הזולה ביותר אינה השיטה הטובה ביותר, אך ישנן חלופות זולות שיכולות להפוך את האתר שלך לאטרקטיבי וסמכותי יותר.
למידע נוסף על איך אפשר לבנות אתר בזול וwebify- אתרים בזול עליך לבדוק ב- webify.co.il

מחיר השירות נקבע על ידי הקמת האתר

עיתוי הפרויקט וניסיון החברה. GoDaddy מאפשר לך לבחור דומיין מותאם אישית שתוכל לארח ולבנות עליו את האתר שלך. אתה משלם עבור אירוח כאשר אתה שוכר את השטח והמחשבים להפעלת האתר שלך ולהנגיש אותו למבקרים מכל רחבי העולם.

גלריית גדידי לחץ על התמונה כדי להרחיב / לסגור את גודדי מציעה ארבע תוכניות משתלמות החל מ- $ 9.99 לחודש עם תקופת ניסיון בחינם לחודש. HostGator הוא אחד מספקי אירוח האתרים הגדולים בעולם ומציע מגוון תוכניות אירוח עבור העסק הקטן שלך.

הודות למערך העיצוב האוטומטי שלה

Godaddy היא הדרך המהירה ביותר ליצור אתר. Godaddy במבט חטוף Godaddy משתמש בעזרה עיצובית ליצירת אתרים מותאמים אישית עבורך, מה שהופך את בניית האתר למהירה יותר מכל דבר אחר שדנו כאן (עוד על שימושיות בהמשך).

בונה האתרים של Godaddy כולל ערכות נושא הניתנות להתאמה אישית

פונקציונליות גרור ושחרר, עיצוב רספונסיבי לנייד ומגוון רחב של תבניות הניתנות להתאמה אישית שיעזרו לך להתחיל. הסקירה המלאה שלנו לבניית אתרים של Godaddy מסבירה בפירוט כיצד יצרנו את הבונה והמדריך שלנו לבניית אתר עם Godaddy מראה כיצד להשתמש בו לבניית אתר צעד אחר צעד. Weebly הוא מותג ידוע בתחום יצירת אתרים מזה מספר שנים.

Weblium

הוא בניית אתרים מבוססת AI זולה המאפשרת ליצור סוגים שונים של פרויקטים אטרקטיביים ברשת למטרות מסחריות ולא מסחריות. יוצרי אתרים הם תוכנה מקוונת המאפשרת למשתמשים ליצור אתרים עם ערכות הנושא והתבניות שלהם. העיצובים שהם מציעים מיועדים לבלוגי מידע, חנויות מסחר אלקטרוני וכו '.

Ucraft

הוא בונה אתרי ענן המאפשר להשיק אתרים רב לשוניים במחיר שפוי. בונה אתרים זה מכיל ממשק פשוט לפיתוח אתרים, עיצוב חכם גמיש, כלי SEO אוטומטיים, ספריית תמונות ושילוב מדיה חברתית. זהו אחד מפתרונות המסחר האלקטרוני המאפשר לעצב חנות מקוונת מתפקדת מאפס ללא כל ידע מיוחד בתכנות.

יוצרי אתרים נמצאים בעלייה בימינו וכוללים כמה תכונות חשובות שיכולות לעזור להשלים מגוון משימות של עיצוב אתרים בזמן הקצר ביותר

יוצרי אתרים מאוד ידידותיים למשתמש, ואינך זקוק לשום חוויית תכנות כדי ליצור אתר נקי ומגיב. הם עבור חלק מהמשתמשים קצת בסיסיים, אך אם אתה חדש ביצירת אתרים או סתם רוצה להקים אתר אינטרנט במהירות, הם אופציה נהדרת.

יוצרי אתרים נמצאים במגמת עלייה בימים אלה

ומאפשרים להשיק פרויקטים מן המניין ללא הכישורים והידע הדרושים לשם כך באופן ידני. אתה יכול להמציא מערכת המאפשרת ליצור כל סוג של פרויקט, או פלטפורמה מיוחדת החורגת מיצירת סוגים ספציפיים של אתרים, כגון חנות מקוונת או תיק עבודות. השירותים הכלולים מאפשרים לך ליצור אתר מעוצב וידידותי עם ידע טכני מינימלי.

בעוד שחברות גדולות מוציאות אלפי דולרים רבים על תוכניות העיצוב והאתרים המותאמים אישית להן

אין צורך שארגונים קטנים או אנשים פרטיים יישאו בעלויות מסוג זה. השירותים הכלולים כאן יכולים להביא רווחיות לבעלות יחיד קטנה על ידי רכישת קישורים לחנויות מקוונות ודרכים אחרות להרוויח כסף. תמורת 10 דולר לחודש או 25 דולר תוכלו למכור מוצרים בכמה שעות מזמנכם, ושירותים אלו יסייעו לכם ליצור אתר ייחודי ואטרקטיבי.

WordPress.org

היא בחירה טובה אם אתה רוצה את הדרך הקלה ביותר ליצור אתר עם כלי אחד בלבד. עם זאת, זה יגבה ממך תשלום חודשי לשימוש בו, כך שתצטרך לשלם עבור האופן שבו האתר שלך אמור לעבוד. אם אתה רוצה לעבוד על משהו מסובך יותר וליצור אתר משלך כדי לחסוך כסף, וורדפרס היא אופציה נהדרת.

תוכניות האירוח שלהם מציעות ליוצרי אתרים כגון WordPress ו- BoldGrid, מה שמקל על יצירת וניהול של דפי WordPress. מכיוון שהתוכנה חינמית, תוכלו למצוא גם ספק שירות לארח את אתר הוורדפרס שלכם.

במבט אחד בונה אתרים זה כולל כלי בלוגים וקידום אתרים חזקים

מגוון מחירים נוחים ושילוב תכנון שהופך אותו לבונה אתרי הבלוגים הזול ביותר שבדקנו. גלריה לחץ על התמונה כדי להרחיב / לסגור את התוכנית החינמית שלוש תוכניות בתשלום מתחילות ב -6 דולר לחודש וניתן לחייב אותן מדי שנה.

אם נשאר לכם קצת כסף ותרצו להכין לעצמכם משהו, זה יכול להיות כוס התה שלכם לפנות לאזור של בוני אתרים זולים. במאמר זה אנו עוסקים בכל מה שאתה צריך לדעת על אתרים זולים.

כאשר אנו מדברים על התמקדות באתרי אינטרנט בעלות נמוכה

איכות העיצוב תהיה היבט חשוב שיש לזכור. אנו נכנסים לכמה מהיסודות של האתר ונותנים כמה טיפים שיעזרו לך להוזיל את העלויות. הורדת עלויות ושמירה על מראה ירח נקי ואינטואיטיבי ימשכו משתמשים ראשונים שלא יודעים לעצב אתר.

מצד שני

עליכם ליצור אתר יוצא דופן וקל לשימוש. Moonfruit מציעה פלטפורמת יצירת אתרים ידידותית למשתמש, אך ישנן מגבלות רבות המונעות ממנה להיות מתמודדת עליונה. שטח האחסון המוגבל והיעדר ההתאמה האישית המתקדמת אולי לא מתאימים לעסק שצומח, אבל אתה יכול לנסות אותו לפרויקט תחביב אישי.

כדי לתת לך מושג גס, מצאתי את קהילת הפייסבוק של אנשים שבונים אתרים למחייתם. מה שמצאתי היה סקר של 111 מעצבים שבנו דפי וורדפרס עם Elementor. הסקר נגע למעצבים שיצרו אתרים עם וורדפרס ויוצרי עמודים חזותיים, ולמרות שהייתי אומר שאני עדיין לא צריך לעשות שום דבר מאפס, זה המינימום שאתה יכול לצפות לקבל תשלום עבור אתר פשוט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *