כרטיס ביקור דיגיטלי הוא קריטי בכל הנוגע להחלפת מידע עם לקוחות וליצירת קשרים חדשים עם בעלי עניין. נייר וכרטיסי ביקור דיגיטליים מצוינים, אך לא טובים כמו דיגיטליים, במיוחד אם הם מושלמים לאיחוד כל החשבונות ופרטי ההתקשרות שלך לתצוגה יחידה. הוא יכול להכיל את כל אנשי הקשר שלך ואת הפרטים החברתיים שתוכל לשתף עם הנמען במוצר מוגמר יחיד שימושי. כשמדובר בשיתוף פרטי קשר וביצירת רושם מתמשך, כרטיסי ביקור מנייר או דיגיטלי יכולים להיות דרך נהדרת לעשות זאת.

שילוב נקודות אלו בעיצוב כרטיסי הביקור הדיגיטליים שלך יעזור מאוד למאמצי השיווק שלך, כמו גם בקידום העסק שלך בפני לקוחותיך.

על ידי הוספת ידית המדיה החברתית שלך לכרטיס הביקור שלך

הלקוחות הפוטנציאליים שלך יכולים לראות מבט הרבה יותר על העסק שלך ולהוביל את הרשת שלך לתצוגת מידע עסקי. שים את טוויטר, פייסבוק, לינקדאין, אינסטגרם או כל אחת מהרשתות החברתיות האחרות שלך בכרטיס הביקור שלך ואפשר לאחרים לקיים אינטראקציה עם העסקים שלך על ידי מעקב אחריהם. השתמש בהם כדי להציג את החברה שלך לאחרים ולגרום להם להתעניין באינטראקציה ולעשות איתך עסקים.

הזמן את ההדגמה שלך כדי לגלות כיצד דבק יכול לעזור למשתתפים ולרשת שלך על ידי הסחת דעת הקהילה באמצעות כרטיס ביקור דיגיטלי דינמי.

בעידן הדיגיטלי

חיוני להשתמש בכרטיס ביקור דיגיטלי כדי לשתף את פרטי הקשר שלך בתצוגה נוחה. כרטיסי ביקור דיגיטליים מאפשרים לך לערוך את הכרטיס בכל עת והם תמיד מעודכנים בפרטי הקשר האחרונים. HiHello היא פלטפורמת רשת חברתית חינמית ופתוחה לבעלי עסקים שיעזרו לאצור ולהרחיב את הרשת שלך. זה מאפשר לך להפוך את העסק שלך לחלק מהרשת החברתית, אליה תוכל לגשת בלחיצה אחת מכל מקום בעולם.

הכללת העמוד האישי או הארגוני שלך בכרטיס הביקור שלך יכולה להיות דרך נהדרת לעסוק ולהישאר מחוברים לקהל שלך

הרשתות החברתיות אמנם נשארות הדרך הטובה ביותר להגיע לקהל ולקבל משוב מהיר וישיר, אולם האתר שלך יכול להוות נקודת כניסה לאנשי הקשר שלך ולשמש כסוג של כרטיס ביקור דיגיטלי.

אם יש לך לוגו חברה, הכנס אותו לכל חומר שיווקי או פרסומי המכיל את כרטיס הביקור שלך. כאשר אתה מתחיל מבצע או מבצע, אתה יכול גם להשתמש בכרטיסי הביקור הדיגיטליים שלך כדי להציג אותו.

אם אתה מתחבר מרחוק, אתה יכול לשתף את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך על ידי העתקה והדבקה של הקישור מהכרטיס. המשמעות היא שניתן לשתף את כרטיסי הביקור שלך באופן דיגיטלי עם אנשי הקשר שלך בצ'אט קבוצתי, אך עליהם לקבל כרטיס פיזי.

אז אתה לא צריך לסמוך על הצוות שלך שיגדיר את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך מאפס אצל איניגו

אם המותג שלך חשוב לעסק שלך וקודי QR הם הדרך העיקרית שלך לשיתוף כרטיסי ביקור, שקול להירשם כמנוי ל- HiHello Professional או HiHello Business. באופן זה, המטרה שלך היא שיהיה לך כרטיס ביקור דיגיטלי משלך שתוכל או תשלח לכמה שיותר אנשים.

עקביות

היא המפתח למיתוג מוצלח, והוספת לוגו לכרטיס הביקור שלך היא דרך נהדרת לאנשים להכיר את העסק שלך. אמנם נראה כי קל להשתמש בחנות דפוס דיגיטלית בה אתה מעלה לוגו משלך ובוחר גופן, אך עבודה עם איש מקצוע יכולה לעזור לך להימנע מזיוף כרטיסי ביקור. אתה יכול להשתמש בתבניות מיתוג של חברות כמו HiHello Professional או hiHello Business כדי ליצור את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך.

למרות שאנו חיים בעידן הדיגיטלי, הפצת כרטיסי ביקור יכולה לעזור להתחבר לקהל בית הספר הישן. אולי הגיע הזמן לחשוב כיצד אתה מוסר את פרטי הקשר שלך. מה עוד אתה עושה עם כרטיס ביקור מנייר, והאם זו דרך נוחה לשתף את פרטי הקשר שלך?

כרטיס ביקור דיגיטלי

הוא דרך מודרנית לשתף את הנתונים שלך, אך גם לבנות על כרטיס מסורתי. ישנם מספר פתרונות מבוססי ענן ליצירת כרטיס ביקור דיגיטלי באמצעות תמונות ממותגות. אתה יכול גם לגדל את העסק שלך באמצעות עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי יחיד. בין אם מדובר בתבנית הדפסה או בעיצוב כרטיסי ביקור, תוכלו גם לבנות עליה בעזרת אפליקציית רשת. במילים פשוטות, כרטיס ביקור דיגיטלי (המכונה גם כרטיס) הוא ייצוג וירטואלי של כרטיס ביקור פיזי. הנה כמה מהתכונות שצוות MobiPop הכניס לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלך: הנה מבט מהיר על כמה מהתכונות וכמה טיפים כיצד זה עובד.

כשאתה יוצר רקע וירטואלי

קשר אותו לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלך והראה לך קוד QR. כל מי שמתקשר יכול לראות אותו ולסרוק אותו באמצעות הטלפון הנייד שלו, ומשם מישהו יכול לשמור את הכרטיס כ- .vcf. כשמישהו סורק את הקוד, כרטיס הביקור הדיגיטלי מופיע ברקע הטלפון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *