רשימת קלפי הטארוט מכילה את המשמעויות והפרשנויות של 78 קלפי טארוט. זהו אינדקס שלם של חפיסות טארוט מסורתיות, שם תוכלו ללמוד על כל 78 הכרטיסים. משמעויות הקלפים בטארוט כוללות את המשמעות הזקופה ואת המשמעות ההפוכה של כל קלף בסיפון הטארוט.

לכל סיפון טארוט יש 78 קלפים, שלכל אחד מהם תמונות, סמלים וסיפורים משלו. כל אחד מ -22 קלפי ארקנה העיקריים מייצג דרך להכרה עצמית רוחנית ומייצג את השלבים השונים שאנו פוגשים בחיפושנו אחר משמעות והבנה גדולה יותר.

כרטיסי הטארוט העתיקים ביותר שנותרו בחיים מגיעים משלוש סטים שיוצרו באמצע המאה ה -15 לבני משפחת ויסקונטי

שליטי מילאנו. חפיסות הטארוט העתיקות ביותר שהשתמרו צוירו באמצע המאה ה -15 כדי להנציח את חתונתם של בני המשפחות השולטות במילאנו ויסקונטי וספורזה וצוירו על ידי בוניפציו במבו ומיניאטורות אחרות של בית הספר פרארה. ניתן להשיג רפרודוקציות מודרניות של חפיסות הטארוט הראשונות, כגון סיפון ויסקונטי ספורזה מצופה הזהב של במבו וטארוט חיתוך העץ של מרסיי.

מאמינים כי חפיסת טארוקו בולונז

חפיסת 62 קלפים מהמאה ה -14, הייתה הסיפון הראשון ששימש לספר עתידות. העדויות המוקדמות ביותר לכך ששימשו חיפושי טארוט לצורך אימות כרטיסים מקורן בכתב יד אנונימי משנת 1750 המתעד את המשמעות האלוקית הראשונית של מפות טרוקו. אולם סיפון הטארוט המוקדם ביותר הידוע, לא תוכנן מתוך מחשבה על מיסטיקה; צריך לשחק אותו כמשחק דומה לגשר של היום.

כל חליפה כללה 4 קלפי פנים (קינג, מלכה, אביר, כרטיס מספר עמוד, אס ו 1-10). כיום חליפות הקלפים נקראות ארקנה מינורית, ואילו קלפי הטרמפ ידועים בשם ארקנה גדולה.

קלפי טארוט משמשים לפתרון בעיות מעשיות

להדמיה יצירתית, מדיטציה ושיפור עצמי, ככלי להבנת ניחוש, עתידות ומשחקי קלפים. כמה קלפי טארוט אוספים לשמחת האמנות, בעוד שאחרים מתעמקים במחקר כדי ללמוד את ההיסטוריה של משחק הקלפים. טארוט סיפונים ממלאים תפקיד חשוב בסדרת הפנטזיה הענבר של הסופר רוג'ר זלזני, שם רוב הדמויות נושאות קלפי טארוט קסומים כדי לתאר דמויות ומיקומים אחרים.

נבואה (המכונה גם נבואת קסם או המילה קסם) מתייחסת לשימוש בכרטיסי טארוט בטקסי קסם שמטרתם להגיע לסיום

בחיזוי טארוט, התוצאה מושגת על ידי ניתוח קלף בצורה יסודית יותר או על ידי שילוב של מספר קלפים בסט או בתבנית כאשר משתמשים בהם יחד. קרא את שלושת קלפי הטארוט המובילים משמאל לימין ועיין במשמעויות של כל קלף בכדי לתת תובנה לגבי העבר, ההווה והעתיד שלך. למד עוד אודות כל קלף טארוט ומשמעותו והיסטוריה בסיפון הכרטיסים בעל 78 הקלפים באמצעות חיפושי קלפי ארקנה גדולים, קלפי ארקנה קטנים יותר וכרטיסי פנים על ידי קורא ומורה הטארוט הוותיק שלנו במשך שלוש עשרה שנה.

התחל בבחירת הקלפים הרצויים שלך וגלה מה המשמעות של חייך עם קורא הטארוט הוותיק שלנו והמורה שלוש עשרה

מבוא לכרטיסי טארוט. על ידי הבנת הסמלים והסימנים הנפוצים של כרטיס הטארוט, המשמעויות והפרשנויות הבסיסיות של הטארוט שהתגלו על ידי שלוש עשרה, והתצפיות שלנו, אנו משלימים את רשימת 78 הקלפים בסיפון טארוט. יצירת חפיסת הקלפים שלי הרגישה בעיני כמו הדרך הטובה ביותר להתחיל את הפרשנות האישית שלי לאמנות, לא רק להיות שלמה ומדויקת ב 100%, אלא גם משום שיש לה משמעות ספציפית לחיי.

מושלם לכל מי שרוצה ליצור קלף מסחר או משחק בהתאמה אישית או משחק קלפים אחר או בובה בהתאמה אישית

הכרטיסים הריקים המותאמים אישית שלנו הם מושלמים עבור מי שזקוק לשליטה מוחלטת כיצד תראה חבילת הקלפים שלהם כשאתה מעלה את עיצוב פנים הכרטיס. מושלם לתעשיית קלפי המשחק והמשחק המקצועיים, הדורשים את האיכות הגבוהה ביותר, או לאנשים שאוהבים קלפי משחק מקצועיים וחומר קלפים להדפסות שלהם.

טארוט

הידוע גם בשם טריונפי, טארוצ'י או טארוק הוא משחק קלפים ששימש באזורים שונים באירופה מאז אמצע המאה ה -15 כדי לשחק במשחקים כמו טרוקיני איטלקי, טארוט צרפתי וקריאות מלכות אוסטריות שרבים מהם עדיין מושמעים היום. סיפוני טארוט הם חפיסות לא למינציה שיש לצבוע, כמו במקרה של פול פוסטר עם בוטה. בסוף המאה ה -18 שימשו חפיסות טארוט לביצוע עתידות (קריאת כרטיסי טארוט) והבטחת כרטיסים, וכך הוצאו חפיסות בהתאמה אישית למטרות נסתרות כאלה.

קלפי טארוט מוקדמים נצבעו ביד

ומספר הסיפונים שהופקו ודאי היה קטן. מטיפים דומיניקנים מתרגלים כנגד הרעות הטמונות בקלפים מכיוון שהם שימשו בדרשות המאה ה -15 בנושא הימורים, [9] ובגינויים שגרתיים של הטארוט לאורך ההיסטוריה המוקדמת שלו.

על פי כתביו של אטטילה, הוא למד חלוקת עתידות מחבילת 32 קלפים המיועדת למשחק שנקרא פיקט, בנוסף לכרטיסי האתילייה המיוחדים שלו. כרטיסים אלה ידועים כמסמנים, כלומר אנשים שקוראים את הנכסים שלהם.

עבור עוד מידע בתחום של אינדקס קלפי טארוט באפשרותך לגשת לאתר tao.org.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *