סדרת מבחני הערכה כללית עבור מיומנויות מסוימות ומבחני יכולת משמשים כדי להעריך עד כמה אתה יודע מה אתה עושה ומה אתה יכול ללמוד. כשירות נמדדת בדרך כלל על ידי מבחן יכולת, המורכב משאלות ובעיות עם תשובות נכונות שמטרתן להעריך את כוח ההיגיון הגולמי. מבחנים אחרים מודדים מיומנויות מילוליות, מיומנויות מתמטיות, תפיסה מרחבית וחשיבה אינדוקטיבית ודדוקטיבית.

על המעסיקים לזכור כי הם בודקים את יכולתו של המועמד לבצע את העבודה, ולא את יכולתו לעבור את המבחן. זכור זאת בעת הכנת הערכה לפני ההעסקה.

לדוגמא

הוואי אוסרת על מעסיקים פרטיים וציבוריים בכל סדר גודל לחייב את עובדיהם לעבור בדיקות גנטיות. דוגמא נוספת היא בדיקת עבודות שאינן דורשות שמיעה אך מספקות מתורגמנים לשפת הסימנים עבור מועמדים חירשים. גם אם התפקיד דורש מיומנות זו, מעסיקים אינם צריכים לצפות לשכור מתורגמנים כל הזמן.

על מנת לאשר את המשך השימוש בהן

יש צורך להתעדכן בהתפתחויות המשפטיות סביב מבחני התעסוקה. זה חיוני שארגונים יפקחו על השימוש במבחנים לפני העסקה כדי לתמוך בציות לחקיקה. הנהגת תהליך מעקב אחר נהלים ותוצאות, כולל רישום פרופילי מועמדים, מבחנים ותוצאות שהושגו, יסייע להבטיח כי הליכי הבדיקה תקפים בכל עת.

על מעסיקים לפתח תוכנית למניעת מחלות זיהומיות ותגובה להקטנת הסיכון לחשיפה ל- COVID-19 במקום העבודה הכוללת בדיקת תסמיני הנגיף. על המעסיקים להציג מדי פעם שאלונים בנושא סימפטומים, בקרת חשיפה וטמפרטורה ולערוך בדיקות למחלה.

בדיקות בריאות וירטואליות מעודדות אנשים לבדוק את עצמם במקום להופיע באתר

עם ההגעה למתקן, יש להקים מערכת ניטור אלקטרונית לצוות המדווח על היעדר חום או סימפטומים של COVID-19, היעדר אבחנה של זיהום SARS-CoV-2 בעשרה הימים הקודמים, אישור שהעובד לא היה נחשפו לאנשים אחרים עם הזיהום במהלך 14 הימים הקודמים ואישור כי לא עברו הערכה כלשהי של הזיהום כגון בדיקת נגיף מצטיינת, בדיקת הגברה של חומצת גרעין או בדיקת אנטיגן.

הנחיות ה- EEOC שומרות על שתיקה בשאלה מי צריך לשאת בעלויות ביצוע בדיקות ה- COVID-19

מומלץ למעסיקים להחזיר לעובדים את עלות הבדיקות הדרושות. אם מעסיק מציע מעביד פרטי או ביטוח בריאות קבוצתי, עלות הבדיקה צריכה להיות מכוסה בביטוח זה עד תום החירום הציבורי. נהלי בחירת עובדים אחידים (1978) מספקים סטנדרטים מפורטים לפיהם EEOC מחייב את המעסיקים באחריות לשימוש במבחני תעסוקה. בהנחיית ה- EEOC, המעסיק מחויב לכסות את עלות הבדיקה הרפואית כאמור אם המעסיק דורש שעובד ייבדק על ידי רופא לפי בחירתו. הערכות פסיכולוגיות וצורות אחרות של בדיקות EI עשויות להיראות רכות ומטופשות, אך הן נותנות לארגונים תובנות לגבי יכולות רגשיות של מועמדים ותכונות אינטליגנציה חברתית קריטיות לתפקידים רבים בתרבות הארגונית. ניתן להשתמש במבחנים זמינים לקבלת החלטות תעסוקתיות, אך על המחקר לשמש מדריך אמין. עכשיו, לאחר שהבנתם אילו סוגי מבחנים מעסיקים מקווים ללמוד ממבחנים אלו, ברצוני לתת לכם עצות כלליות כיצד לשפר את ביצועיכם. אם אתה מצפה לערוך את ההערכה ואתה חושש מה זה יכול לספר למעסיק הפוטנציאלי שלך, בוא נדבר על התוצאות האפשריות של הערכה.
עבור עוד מידע אודות הכנה למבחני מיון והכנה למבחני מיון בעבודה באפשרותך לגלוש לאתר logipass.net

החברות המשתמשות במבחנים אלה כדי להעסיק עובדים, רוצות לגלות איזה סוג אדם מתאים ביותר לתפקיד אליו הם נשכרים. אם אתה מבצע הערכה לפני ההעסקה, אתה יכול להיות בטוח שתוכל לחזות מי יתאים היטב לביצועים שלך במקום העבודה.

אתה יכול להשתמש במבחנים אלה ככלי למציאת המיקום הנכון עבורך, או שמעסיקים יכולים להשתמש בהם כדי להחליט אם אתה המשרה המתאימה להם. העמדת פנים שלא לטובת המבחנים לא תועיל לך ולמעביד הפוטנציאלי שלך.

מקומות פנויים אפשריים יוסרו אם מועמדים נכשלים בבחינות הגופניות שלהם לפני הגיוס. כל היבטי המבחן חייבים להיות עקביים עם החובות המהותיות של התפקיד ואין למועמד להוות איום ישיר על עצמו או לבריאות או לבטיחות אחרים.

התאמות מתאימות שהמעסיק יכול לבצע כדי לאפשר למועמד למלא חובות חיוניות. מתן מגורים הכרחיים מבלי להטיל על המעסיק עומסים או קשיים מוגזמים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *