בכל הנוגע לעיצוב כרטיסי ביקור שכולם מעריכים מבלי להוציא שקל, עליכם להוריד כלי עיצוב כרטיסי ביקור דיגיטליים בחינם כמו VistaPrint. כמובן שרוב האנשים שמעו על כרטיסי ויסטה, אך לא כשמדובר ביצירת כרטיסים עסקיים מקוונים.

בין שלל חותמות הנייר של כרטיסי ביקור תוכלו לקנות הוא דף בו תוכלו להוריד תבנית התואמת לנייר שרכשתם. אתה יכול להשתמש בתבניות מותג כדי ליצור כרטיסי ביקור דיגיטליים, ולוורד יש תבניות כרטיסי צד שלישי מצד שלישי.

ישנן תבניות מודפסות לעיצוב כרטיסי ביקור, ואתה יכול ליצור מידות מותאמות אישית עבור כרטיסי הביקור שלך, כגון גודל, צורה, צבע, גודל כרטיס ומספר.

שירותי עיצוב והדפסה יכולים להיות יקרים מאוד

אך יש הרבה יצרני כרטיסי ביקור בחינם אם יש לך תקציב הדוק. בעזרת תוכנת הכרטיסים תוכלו להימנע גם מהצורך להזמין מכונת הדפסת כרטיסי ביקור בכמויות גדולות או להזמין מעצב גרפי. אדובי ספארק מאפשרת לכם ליצור את כרטיסי הביקור שלכם בחינם, וכבונוס נוסף תוכלו להדפיס את העיצובים שלכם על המחשב שלכם.

יישום זה מאפשר לך ליצור עיצובים רספונסיביים המותאמים למכשירים ניידים. HiHello תוכנן לעזור לך לאצור ולהרחיב את הרשת שלך. HiHello נבנה באתר הרשתות החברתיות הפופולריות פייסבוק, שמונה למעלה מ -1.5 מיליון חברים.

כשאתה יוצר כרטיס ביקור באפליקציה אחרת

אתה רק צריך להזין את המידע. לאחר מכן תוכל להדפיס את כרטיסי הקשר שלך כמו כרטיס ביקור רגיל ולהשתמש בהם באופן דיגיטלי. כאשר אתה יוצר את הרקע הווירטואלי, הוא יקושר לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלך ויציג לך קוד QR. צור כרטיס רגיל בתחתית שדה הכרטיס, או שתוכל להטמיע את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך בכרטיס נייר על ידי הצמדת קוד QR קטן או תמונה לפינה.

הזן את פרטי הקשר שלך בכרטיס הביקור הדיגיטלי שלך והוסף קישורים לרשתות החברתיות העיקריות שלך

אם אתה משתמש במדיה חברתית כמו פייסבוק, טוויטר או אינסטגרם, אתה יכול להוסיף קצת תבלין לכרטיס על ידי פשוט לתת אותו לחבר או להוסיף ידית Snapchat או TikTok. קשר את דף הפרופיל שלך לפרטי יצירת הקשר שלך והזן אותם בכרטיס הביקור הדיגיטלי. אם אתה מעדיף לעבוד עם פוטושופ, נסה את המדריך שלנו לעיצוב כרטיסי ביקור או השתמש במדריך העיצוב של כרטיסי ביקור דיגיטליים בחינם ליצירת עיצוב. ואז שלם לבית הדפוס כדי להחיות אותו ולהדפיס אותו בחינם.

כדי להתחיל בפריסת כרטיס ביקור משלך, תוכל להשתמש באחת מאפשרויות הדמה של כרטיסי ביקור בחינם המופיעות במאמר זה. PsPrint ידריך אתכם בשלבים הנחוצים לשם ביצועו, אך מרבית פריסות כרטיסי הביקור משתנות מנייר לנייר וכוללות עד 10 דפי כרטיסי ביקור. אם כבר עיצבת את כרטיס הביקור שלך, עליך לבחור פריסת כרטיסי ביקור שתואמת את התבנית בה השתמשת.

בעידן הדיגיטלי

חיוני שתשתמשו גם בכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם כדי לשתף את פרטי הקשר שלכם בתצוגה נוחה. כרטיסי ביקור דיגיטליים מושלמים לאיחוד כל פרטי החשבון ויצירת הקשר בתצוגה יחידה, ומאפשרים לך לערוך את הכרטיס בכל עת. הם תמיד מעודכנים בפרטי יצירת הקשר וניתן לשתף אותם באתרי מדיה חברתית כמו פייסבוק, טוויטר, לינקדאין, פינטרסט ואינסטגרם. בין אם אתה זקוק לכרטיס דיגיטלי ובין אם ברצונך לארגן את כרטיסי הנייר שלך כדי לסרוק מספר כרטיסים, יש סורק כרטיסי ביקור שעושה את העבודה. שלא כמו כרטיסי ביקור מסורתיים, כרטיסים דיגיטליים משמשים לחלוקת פרטי קשר עם שותפים ולקוחות. האחת היא לשלוח אותם בדואר אלקטרוני, המכונה כרטיס ביקור אלקטרוני, והשני הוא לשלוח אותם בדואר אלקטרוני.

הקל על אנשים להתקשר אליך על ידי הכנסת ידית הסקייפ שלך לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלך

כל מי שמתקשר יכול לראות אותו ולסרוק את קוד ה- QR בטלפון שלו. אם יש לך את המשאבים, תוכל ליצור ולקודד כרטיס ביקור דיגיטלי על ידי הצבתו על הדומיין שלך. כשמישהו סורק את הקוד, הוא מופיע בטלפון שלו ומשם הוא יכול לשמור את הכרטיס כ- .vcf.
למידע בנושא של הכנת כרטיס ביקור דיגיטלי חינם כדאי להעיף מבט ב- digitalbcard.co.il

יצרני כרטיסי ביקור דיגיטליים רבים הם כלים בחינם המסייעים לך להשיק את המוצר המוגמר באתר האינטרנט שלך

לחלק מהאתרים הטובים ביותר יש את היכולת להקל עליך לעצב ולקנות כרטיסי ביקור באופן מקוון. באמצעות Jukebox תוכלו לבחור ממגוון תבניות וליצור עיצוב כרטיס ביקור בחינם מאפס.

כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך יכול לשלב את אנשי הקשר שלך ואת הפרטים החברתיים שלך במוצר מוגמר שימושי אחד שאתה משתף עם הנמען שלך

Maker כרטיסי ביקור מאפשר לך ליצור כרטיסי ביקור משלך בחינם עם מגוון תבניות ותבניות בחינם. HiHello מאפשר לך ליצור עיצוב מפות דיגיטלי חינמי, קל לשימוש, חופשי וקל לשימוש, שיכול להכיל מגוון רחב של צבעים, גדלים, צורות, צבעים וגדלי כרטיסים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *