עם שפל היסטורי, בעלי בתים רבים כיום מנסים למחזר את הלוואות הבית שלהם כדי לחסוך כסף. מחשבון משכנתא מקוון יכול לעזור לכם לחזות את תשלומי המשכנתא החודשיים. מחשבוני משכנתא מעולים לך לאמוד ולהבין את תשלומי המשכנתא החודשיים שלך, כולל שיעורי ריבית, שינויי ריבית ומידע אחר אודות המשכנתא שלך.

כדי להגיש בקשה להלוואה מבוטחת FHA, עליך להשתמש באחד מיותר מ -1,000 המלווים שאושרו על ידי FHA בארה"ב כדי לראות באיזה מהבעלים או להחזיר את המשכנתא שלך. אם אתה מבקש משכנתא ממלווה פרטי, כגון קו הלוואות דירה (HFC), מומחה אשראי מומחה יעבוד איתך.

בדרך כלל, המלווה ינפיק את המשכנתא הראשונית הראשונה ואז יאפשר משכנתא שנייה, המכונה הלוואת דירה. במצב זה, המלווה המקורי שלך מכיר את המלווה המשכנתא, ואז אורז את ההלוואה ומוכר אותה למשקיעים.
לעוד פרטים על הלוואה כנגד משכון נכס כדאי לגשת לאתר contact.org.il

תוכנית זו נקראת "הון עצמי בבתים" ("הון עצמי בבתים")

המשתנה ממדינה למדינה. לעיתים קרובות נעשה שימוש גם בשילוב של משכנתאות בריבית קבועה ומשתנה, כאשר הלוואת המשכנתא הינה בשיעור קבוע ומשתנה בסוף התקופה. לדוגמא, משכנתא למשך 15 שנים תחזיר את ההלוואה בזמן דחוס, אך לא בגין משכנתא ל -30 שנה.

מחשבון הלוואות משכנתא בבנקרט מחשב את התשלומים החודשיים שלך ויכול לעזור לך לקחת בחשבון את עלות הלוואת המשכנתא שלך

כמו גם גורמים אחרים כגון שיעורי ריבית, מיסים ועלויות ביטוח. אל תדאג אם אתה יכול להרשות לעצמו את זה או לא, או אם זה שווה את זה.

לדוגמא

אם אתה קונה בית, אתה יכול לבחור במשכנתא ל -30 שנה, שהיא הנפוצה ביותר מכיוון שהיא מאפשרת תשלומים חודשיים נמוכים יותר, גם אם תקופת ההחזר משתרעת על פני שלושה עשורים. עלות המשכנתא תלויה בגודל הבית ובכמות הכסף שעליכם לשלם עבורו, וזה תלוי בכמות שתשלמו עבורו. תוכלו למצוא נתונים אלה על ידי קבלת המשכנתא לפני רכישת בית חדש או על ידי הפחתת הפיקדון ממחיר הבית.

אם אתה מתכנן לעבור בסוף תקופת הריבית הקבועה ולממן מחדש בשיעור נמוך יותר בטווח הקצר

משכנתא בריבית משתנה יכולה להציע לך תשלומים חודשיים נמוכים ממה שבדרך כלל היית מוצא במשכנתא קבועה- – הלוואה בשיעור. משכנתאות אלה יכולות לאפשר ללווים לבנות הון עצמי ולהפחית את תשלומי המשכנתא לאורך זמן.

שים לב גם שאם אתה משלם פחות מ -20% מקדמה על המשכנתא שלך

המלווה שלך עשוי לדרוש ממך לקחת ביטוח משכנתא פרטי (PMI), שייגבה עלויות חודשיות נוספות. הלוואות FHA מאפשרות לעיתים קרובות עד 10% מתשלומי המקדמה שלך בשנה הראשונה להלוואה ומגיעות עם ביטוח משכנתא. המשמעות היא שהמלווים יכולים להלוות ללווים עם דירוג אשראי נמוך יותר ותשלומים נמוכים יותר. הלוואות VA, למשל, אינן דורשות תשלומים, ולכן הסיכון שהמלווה לוקח על ידי הלוואת כספים מופחת.

ביטוח משכנתא פרטי (PMI) הוא פוליסת ביטוח הנדרשת על ידי המלווים לבטח הלוואות הנחשבות מסוכנות. זהו תשלום שאתה משלם כדי להגן על המלווה שלך במקרה שאתה מחדל בהלוואה המסורתית שלך.

לדוגמא

במשכנתא למגורים, רוכש בית ישעבד את ביתו לבנק או מלווה אחר הזכאי לנכס אם הקונה מחדל בהחזר המשכנתא. המשמעות היא שהמלווה צריך לשלם תשלומים חודשיים ללווה, אך הוא לא צריך לשלם את המשכנתא ההפוכה עד שהבית יימכר, יפונה או בעל הבית ימות. מבחינה זו ההלוואה אינה שונה מכל סוג אחר של הלוואה. זה חיוני להלוואת משכנתא שמלווים עוקלים, קונים בחזרה או משעבדים נכס בנסיבות מסוימות.

אם הריבית קבועה, היא תישאר קבועה למשך ההלוואה ותישאר זהה לפחות שלוש שנים. אם שיעור הריבית קבוע לאורך פרק זמן מסוים, כגון שלוש או ארבע שנים, הוא יישאר קבוע למשך כל תקופת ההלוואה שלך.

אם יש לך שיעור קבוע, אתה משלם ריבית של 4% בלבד בשלוש השנים הראשונות להלוואה, ולאחריהן תוכל לשלם עד 4% ריבית עד שתממן מחדש את ההלוואה שלך.

המועד האחרון לפתיחת HELOC עם המשכנתא הראשונה שלך (המכונה גם הלוואת פיגבק) מסתיים ב -16 במרץ 2020 בשעה 3:00 בבוקר.

בדרך כלל

רוב המלווים במשכנתאות מצפים למקדמה של 20%, אך אם תשים פחות מזה על הלוואה קונבנציונאלית, תצטרך לשלם אגרה חודשית הנקראת ביטוח משכנתא פרטי, המגן על המלווה במקרה שאתה ברירת מחדל בהלוואה. אם לא תשלם את 20 האחוזים, המלווה שלך יכול לדרוש מקונה הבית לבצע ביטוח משכנתא פרטי (PMI) כדי להגן עליו במקרה של מחדל. יש גם שיעור מעט גבוה יותר שתוכלו לשלם על המשכנתא אם המשכנתא מוחזרת על ידי המלווה לאחר ששילמתם את המשכנתא ואת העמלות החודשיות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *