ניתן גם ללחוץ כאן למעקב אחר מוצרים, המהווה שלב חשוב בהערכת פוטנציאל המוצר. אם תלחץ על התוסף Jungle Scout, תוכל להציג נתוני מוצרים כגון דירוג רב המכר, מחיר ממוצע, מכירות חודשיות ממוצעות וערכי הזדמנויות מותאמים אישית בדפדפני Chrome ו- Firefox.
אם רכשתם אי פעם מאמזון, תוכלו לזהות את דף פרטי המוצר. לקוחות יכולים למצוא כאן את כל המידע הרלוונטי אודות מאמר מסוים. אתה יכול לציין כמה מוצרים אתה מוכר, לתאר את מצב המוצר ולבחור את אפשרויות המשלוח שלך.
רישום מוצרים חדשים דורש חשבון מוכר מקצועי של אמזון
מה שמצריך מספר צעדים נוספים. כדי להירשם באמזון לחשבון מוכר, בקר באמזון מוכר מרכזי ולחץ על כפתור התחל מכירה. אם מוכרים אחרים מציעים את אותם מוצרים והם אזלו מהמלאי, אמזון תציג את הרשימה שלך בחלק העליון.
רישום המותגים של אמזון
הוא תוכנית המסייעת להגן על המותג שלך על אמזון ומוצרים מפני זיופים. כל חברה המעוניינת לפתוח חלון ראווה של אמזון יכולה להירשם במרשם סימני המסחר של אמזון. כאשר אתה הופך לחלק מהרישום, יש לך גישה לכלי חיפוש ודיווח כדי למצוא מוצרים דופקים.
בנוסף, אמזון עוקבת אחר אתר האינטרנט שלה עבור גרסאות מזויפות של הסחורה שלך. הקמעונאי המקוון עוקב כל הזמן אחר אתר האינטרנט שלו, כך שתמיד יהיה עותק של הגרסה הטובה ביותר שלך.
כל המעוניין לפתוח חנות באמזון חייב להירשם במרשם סימני המסחר של אמזון, המחייב את המועמדים שיהיה להם סימן מסחרי רשום ופעיל מבוסס טקסט או תמונה.
כשאתה פותח חנות של אמזון
חשוב לעשות מחקר מוצרים ספציפי של אמזון כדי לדעת את הפופולריות של הקטגוריות שאתה רוצה להיכנס אליהן. אפליקציית המוכר של אמזון היא בחינם וכוללת פרטים על מחירים קמעונאיים, עמלות ועוד כמה פרטים על המוצרים הקיימים באתר של אמזון.
יש עקומת למידה בקביעת האופן שבו ניתן למכור באמזון
אך ברגע שאתה מקבל את העניין, מכירה באמזון היא קלה ואינטואיטיבית. אם אתה מוכר יחיד, עליך רק לרשום את המוצרים שלך בנפרד בשוק אמזון. כשאתה מוכר באתר אתה מתחרה עם מוכרים אחרים שמוכרים מוצרים דומים לך, ולכן חיוני לבלוט.
רשימות מוצרים באמזון עבור חברות FBA הפכו לאחד הדברים הכי מוזנחים
יצרנו מדריך תמונות DIY זה של מוצרי אמזון, כך שתוכלו לקבל תמונות מוצרים ולקבל החלטות האם הלקוחות שלכם ימשיכו להציג את הרישומים שלכם או לא. אתה יכול לשלם לאיש מקצוע כדי לצלם תמונות, או להשתמש במדריך זה מאיתנו ולהתחרות עם רבי המכר בעצמך.
זה מקל עליך להקים את החברה שלך מבלי שתצטרך לדאוג ללוגיסטיקה כגון אחסנה
אריזה, חומרים, שליחויות וכו '. שים לב שאמזון מחסנת את המוצרים שלך, מבצעת הזמנות ומספקת שירות לקוחות, אך אתה אין לך יד באף אחד מההיבטים האלה של העסק. במקום שתצטרכו לבצע הזמנות בנפרד, יש לאמזון חנות FBA עבור המוצרים שלכם, בה תוכלו לאסוף אותם, לארוז אותם ולשלוח אותם ללקוחות.
בנוסף
תוכלו למכור בערוצים שונים דרך תוכנית ה- FBA של אמזון. FBA מייצג "מילוי אמזון", כלומר אמזון מאחסנת את המוצרים שלך במלאי שלה, מבצעת את ההזמנות שלך ומספקת שירות לקוחות. כתוצאה מכך, דמי ה- FBA של אמזון זולים מאוד בהשוואה למרכזים אחרים להגשמת הזמנות.
בנוסף
אמזון מציעה למוכריה שירות משלוחים ייחודי ומשתלם: הגשמת Hard Pass על ידי אמזון. באמצעות שירות זה תוכלו להגיש את המלאי שלכם למרכז הגשמה של אמזון, לאחסן, לארוז ולשלוח את המוצרים שלכם ללקוחות שלכם. אם תירשם לשירות, המוצרים שלך יהיו זכאים לאמזון פריים, המציעה משלוח יומיים חינם, משלוח חינם ושירות לקוחות להחזרות.
ביוני 2010 השיקה אמזון הצעות למוצרים למוכרים
שלכאורה נקראה Project Genesis, המעניקה למוכרים יותר שקיפות להמליץ על מוצרים מסוימים שמוכרי צד ג 'מוכרים באמזון. בנוסף, תוכנית השותפים מאפשרת לכל אחד לפרסם קישורים לאמזון ולהרוויח עמלה על כל קליק, ותוכנית ההפצה מאפשרת לשותפים ליצור אתרים שלמים בפלטפורמת אמזון. חנות מוצרי השותפים החדשה מאפשרת לעובדים להטמיע קבוצת משנה של אמזון באתר או לקשר לאתר.
ודא שיש לך את פרטי ההתקשרות של החברה שלך וכרטיס אשראי בתשלום בהישג יד בעת יצירת חשבון המכירות שלך
תן ללקוחות אמזון לדעת מי אתה, ספר את הסיפור כיצד התחלת את העסק שלך, שתף את הפילוסופיה העסקית שלך והוסף מידע נוסף שיעזור לקונים ליצור קשר רגשי איתך כמוכר. לאחר שסיפקתם את כל המידע הזה, תוכלו לגשת לכל לוח המחוונים המרכזי שלכם, שם תוכלו לרשום מוצרים ולמכור אותם באמזון.
לאחר הגדרת חשבון הספק שלך
עליך לרשום את העסק שלך ברישום הסימנים המסחריים של אמזון. על מנת להתקבל לרישום הסימנים המסחריים, על החברה שלך 1) להחזיק סימן מסחר פעיל או רשום במדינה בה ברצונך למכור ללקוחות ו -2) להחזיק את שם המותג, הלוגו או הסימן המסחרי שלך על המוצרים והאריזה שלך.
עם חשבון מקצועי
אתה יכול להוסיף תוכן A / A למוצר של אמזון. תוכל להוסיף אותו לרשימות המוצרים שלך על ידי כניסה למרכז המוכר, באמצעות תפריט הניווט של פרסום, ואז לחיצה על תוכן מותג מתקדם. בעזרת תכונה זו תוכלו להוסיף עוד תמונות, קטעי וידאו, גרפיקה, תרשימים ועוד בכדי להפוך את המוצר שלכם לאטרקטיבי יותר.
למידע מורחב על המדריך המלא לניהול חנות באמזון וניהול חנות באמזון יש לבקר באתר fillva.com
לאחר שתסיים ליצור את רשימות המוצרים שלך, סיימת את חנות אמזון שלך. עבור להתקדמות שלך> חנות אמזון, בחר מוצרים ולחץ על האריח. מילוי החנות שלך טוב, אבל אתה עדיין צריך להעלות את המוצרים שלך לחשבון הספק שלך באמזון.