קרדיט תמונה: FREEPIK

כתיבת תוכן היא שירות שאתם רוצים לקבל מספק איכותי, מקצועי, מהיר ומהימן. איך עושים את זה נכון? קראו כאן

שירותי כתיבת תוכן מהווים חלק מהותי ובלתי נפרד מכל תהליך של הקמת אתר אינטרנט. זאת מן הטעם הפשוט שגם אתר אינטרנט מושלם ומעוצב, עם חוויית משתמש נהדרת, לא יוכל למלא את משימתו ללא טקסטים מהודקים. האתר והעסק שמאחוריו חייבים (פשוט חייבים) תכנים שיווקיים איכותיים שמספרים היטב את הסיפור. כתיבת תוכן שנוגעת בנקודות הרלבנטיות ללקוחות ומייצרים "מעורבות".

מכאן נשאלת כמובן השאלה, איך בוחרים ספק מתאים לשירותי כתיבת תוכן? בעיקר נוכח ההיצע הקיים בשוק שמורכב מאנשי מקצוע בסטנדרטים אחרים ובסגנונות שונים. במאמר הקצר הבא נמנה עבורכם מספר טיפים מצוינים לבחינת כותב תוכן והנה מתחילים.

כתיבת תוכן איכותית המבוססת על תיק עבודות

אחד המהלכים החכמים בבחירת שירותי כתיבת תוכן הוא לבקש תיק עבודות. פרמטרים רבים של התאמה יחשפו בפניכם ברגע שתעיינו בתיק העבודות של הספק הרלבנטי ולהלן ההסבר.

דבר ראשון, ככל שתיק העבודות נשלח אליכם בפרק זמן קצר הדבר מעיד על כך שיש כאן בעל מקצוע שמספק כתיבה שיווקית באופן קבוע. כותבי תוכן מקצועיים עם פעילות שוטפת צוברים רזומה עשיר של טקסטים לדוגמה ויכולים להציגם בלחיצת כפתור.

שימו לב גם שאתם מקבלים תכנים שרלבנטיים לתחום שבו אתם מעוניינים. למשל, דוגמאות כתיבת תוכן העוסקות בנדל"ן לחברה שזקוקים לתכנים בנושא ייזום תמ"א 38 יהיו משמעותיות יותר מדוגמאות גנריות על "אילוף כלבים" או "5 טיפים לעיצוב המטבח". קראו את התוכן (לפחות ברמה כללית) ובדקו שהוא איכותי ומקצועי ולא רק נועד למלא מלל באתר.

אלמנט חשוב נוסף בבחינת תיק עבודות בהתקשרות עם חברת לשירותי כתיבת תוכן הוא הסוג של התכנים שנשלח להתרשמותכם. האם תיק העבודות שמוצג בפניכם הוא גם עשיר מבחינת הסגנונות. למשל, האם יש בו גם תכנים לאתרי אינטרנט שלמים, גם מאמרים מקצועיים, גם תוכן שיווקי לפולדרים וגם תיאורי מוצרים לקטלוג. ככל שתיק העבודות מגוון, כך יכולותיו של הכותב הינן בהתאמה.

שביעות רצון מלאה? ראיון עם הלקוח? פגישה פרונטלית?

כתיבת תוכן היא לא משחק ילדים. על מנת שתהיו רגועים חשוב לוודא שאתם מקבלים התחייבות ללא אותיות קטנות שתהיו מרוצים באופן מלא. בנוסף, מכיוון שכותב התוכן לא מגיע מהעולם שלכם, אלא עובד עם לקוחות מתחומים שונים, רצוי לבדוק שתהליך הכתיבה כולל גם ראיון והמהדרין לא מתפשרים אלא על פגישה פרונטלית.

כותבי תוכן שפועלים לפי תהליך מסודר של כתיבה שיווקית על בסיס פגישות פרונטליות הם כותבי התוכן הטובים ביותר בענף. הפגישה האישית, שהינה בלתי-אמצעית, מאפשרת לנתח היטב גם את הנושא וגם את קהלי היעד.

לדוגמה, אם אתם רוצים להזמין תוכן שיווקי לחברת מיזוג, מומלץ שכותב התוכן יקבל מידע אמיתי על מה שמעניין את הלקוחות שלכם. כן, עד לרמה של "איך מתאימים עוצמת מזגן לדירה במדידת כוח סוס". הלקוחות שיקראו את התוכן הזה בעתיד ירצו לקבל את המידע הזה ואתרי אינטרנט שיספקו אותו יצברו אמינות ומוניטין ביחס למתחריהם.

לסיכום, כתיבת תוכן היא מילת המפתח

כתיבה שיווקית היא סוגיה חשובה מאד בהקמת אתר אינטרנט מכל סוג. בין אם מדובר על חנות ווירטואלית שמבקשת למכור און-ליין ובין אם על אתר תדמית שמחכה ליצירת "לידים" ועסקאות. ככל שתקפידו על התקשרות עם כותבי תוכן מקצועיים, כך תגדילו בהתאמה את סיכויי ההצלחה של השיווק הדיגיטלי של העסק.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *