תוכנת ניטור צילום מסך לעובדים היא תוכנית המאפשרת למנהלים לצלם צילומי מסך של מחשבי עובדים מבלי להבין זאת. בפרט, ניתן להשתמש בטכנולוגיה כדי לפקח על השימוש במחשב של עובד, כולל צילומי מסך, הפעלת וידאו ומידע אחר במחשב. אתה יכול אפילו לצפות בצילומי מסך בשולחן העבודה ובהפעלה של וידאו כדי לקבל מושג על הפעילות במחשב העובד.

בהתאם לכלי הניטור של העובדים, מנהלי החברה יכולים להגדיר כללים והגדרות לצילומי מסך. התוכנה מצלמת צילומי מסך של קבוצת עובדים נבחרת והקבוצה איתם הם עובדים, כמו גם עובדים אחרים.

על ידי אחזור צילומי מסך

המנהלים יכולים להבטיח שהעובדים יתעדכנו וישתמשו במחשבים שלהם רק למשימות המתאימות לעבודה. על ידי פיקוח על תפוקת העובד. , אתה יכול להעריך את מוסר העבודה של הצוות שלך ולהגן על העסק שלך על ידי שמירה מקרוב על המסמכים שנותרו ברשת. יכול לתת לך הבנה טובה יותר של תהליכי העבודה של העובדים שלך, אך מעקב פשוט אינו מספיק. Hubstaff יכול לקחת שלוש צילומי מסך אקראיים בכל פעם, וזה באמת מאוד מועיל לתפוס עובדים שעושים דברים שאין להם שום קשר לתפקיד שלהם כשהם צריכים לעשות את העבודה שלהם. זוהי דרך נהדרת לאסוף מידע תוך ניהול עובדים מרוחקים.

מעקב בזמן אמת מאפשר למנהלים ומנהלים לעקוב אחר פעילויות המסך בשידור חי

לרשום "הפעלות שוטפות של עובדים מרוחקים ולתעד את ההפעלות השוטפות שלהם. מכיוון שמחשבים, סמארטפונים וטאבלטים רבים מצלמים צילומי מסך באמצעות אפליקציות, כלים מסוימים יכולים לעזור לך לסמן צילומי מסך. על ידי הצגת פרטים והערות. כלים אלה תומכים גם במעקב חי, שבו מנהלי מערכת יכולים לבצע צ'ק-אין ולראות הקלטות עם חותמת זמן של פרק זמן מסוים.

אם אתה צריך לפקח על צוות מרחוק

כדי להבטיח שהם עובדים ב בשולחן העבודה שלך, ייתכן שתוכל להשיג תוכנת ניטור עובדים המאפשרת הזנות מצלמות רשת בשידור חי. תוכנות מסוימות למעקב אחר עובדים עשויות גם לספק את היכולת לצלם צילומי מסך תקופתיים מהמחשב של העובד ולרשום הקשות של תוכנות. תוכנת ניטור עובדים מספקת גם יכולות צילום מסך העוקבות אחר פעילות המשתמש. במחשב, בטאבלט, בסמארטפון או במכשיר הנייד שלהם.

למנהלים עשויה להיות גם גישה לצילומי מסך כדי לרשום את התקדמות הפרויקט היי לפקח, כמו גם על הקשות ונתוני מקלדת.

בעזרת תוכנת ניטור עובדים מרחוק

ניתן לצלם צילומי מסך של עובדים "במחשבי פרק זמן ספציפיים, הנעים בין פעם בכמה דקות לפעם בכמה שעות. אפליקציות זמן ונוכחות מאפשרות מעקב GPS, כך שמנהלים ומעסיקים יכולים לבדוק מיקום העובדים שלהם בזמן שהם מחוץ לשעון.

מידע זה יכול לשמש גם לאיסוף מידע בזמן אמת על מיקום העובדים שלך

שעה ביום ומידע אחר. היישום שבו אתה משתמש במחשב שלך יכול לתעד ביקורים באתר בפועל ומשך הזמן שלהם, ומאפשר לך למדוד את שעות העבודה שלך כאילו היו פרודוקטיביות. באפשרותך להתקין יישום זה ולפעול כסוכן בכל עת, גם אם אינך נמצא ליד שולחן העבודה שלך או במקום אחר.

תכונות אחרות כוללות את האפשרות לצלם צילומי מסך ממחשבי העובדים שלך

כך שמנהלים יוכלו לראות בדיוק מה קורה במרווח מסוים. למחשבי מק יש גם אפשרות להשתמש בצילומי מסך משולחן העבודה המרוחק באמצעות שיתוף המסך OS X שירות. ב- Windows תוכל להשבית את האפשרויות של כלי הגזירה למניעת צילומי מסך, אך ב- Mac הוא מושבת. DeskTime משתמשת בתוכנה חופשית לניטור פעילות העובדים במחשבים שלהם.

תוכל לשתף רעיונות ועיצובים באמצעות תכונת Live Share המאפשרת לך ולעובדים שלך לשתף פעולה באמצעות שיתוף מסך בדפדפן. צלם ושתף במהירות צילומי מסך של מכשירים מרוחקים, עיין בצעדים לצילום מסך ולשתף אותו עם עמיתיך.

חסרון אחד של תוכנת ניטור עובדים

היא שרוב העובדים אינם רגילים לבצע פיקוח כה רב על יום העבודה שלהם. מספר חברות בחרו לפיכך לפקח על עובדים מרחוק כדי לעמוד באתגר זה. hots מאפשרים לעובדים לבצע התאמות בזמן מרחוק ולספק תצוגה מדויקת יותר של התפוקה שלהם וסביבת העבודה שלהם. ברגע שהעובדים מודעים לתוכנת ניטור המסך, הם מודעים יותר לשעות העבודה שלהם, ולכן הפרודוקטיביות והריכוז שלהם באופן טבעי גבוהים יותר.
עבור מידע על תוכנה לצילומי מסך עבור עובדים וירטואליים באפשרותך לגשת לאתר fillva.com

ניטור הפריון של העובדים יכול להתבצע על ידי מעקב אחר פעילויות המחשב ומדידת זמני הייצור והסרק הן באתר והן מרחוק

תוכנת ניהול הפרודוקטיביות של Hubstaff משמשת למעקב אחר זמן וייעול תהליך ניטור העבודה באמצעות יכולות דיווח מתקדמות. Monitask היא תוכנה לניטור עובדים עבור עובדים וירטואליים עם דגש על תפוקת העובדים. זהו פתרון מבוסס אינטרנט המספק מעקב בזמן אמת אחר מדדי הפעילות, הפרודוקטיביות והפריון.

אם ברצונך להשתמש בו לצורך תפוקת העובדים שלך

אתה יכול לבקש מהעובדים להוריד אותו למחשב שלהם או להתקין אותו מרחוק ולבקש מהם להוריד אותו. תוכנת הניטור מצלמת את העבודה שביצע כל אחד אדם כדי שהמשתמש יוכל להפריע למעקב בכל עת. ברגע שעובד מתחיל להשתמש במחשב, הוא יכול להתחיל לצלם תמונות באופן אוטומטי.
לעוד פרטים נוספים בנושא של מנשה בטיטו ותוכנה לצילומי מסך עבור עובדים וירטואליים עליך לבדוק כאן: menashe.org.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *