דף נחיתה הוא אמצעי יעיל מאוד למשוך לקוחות. בפרט כדאי להיעזר באופציה זו כשיש מבצע אטרקטיבי שרוצים לקדם, כשמדובר על עסק חדש שהאתר שלו עדיין לא הצליח לצבור מספיק נקודות זכות בגוגל וגם כשיש מוצר או שירות ספציפיים שעדיין לא מוכרים מספיק ע"י הציבור הרחב.

על-מנת שדף הנחיתה אכן יספק את התועלת המרבית האפשרית, חשוב להקפיד על מספר דגשים במהלך הבנייה – ובפרט להתייחס להמלצות הבאות שיעזרו לכם לעשות זאת נכון.

מיקוד

אחד הכללים היותר חכמים בחיים הוא 'תפסת מרובה לא תפסת' – וכדאי לזכור את הכלל הזה גם כשבונים דף נחיתה. למעשה אחת הטעויות הנפוצות ביותר במסגרת בניית דף נחיתה היא לנסות להשתמש בו למספר מטרות – למשל שיווק של מספר מוצרים במקביל + מיתוג העסק.

היתרון העיקרי של דף נחיתה הוא היותו ממוקד, וחשוב לשמור עליו כזה. בהתאם קודם כל הגדירו לעצמכם מטרה אחת, מדויקת וממוקדת, ולאחר מכן בחנו כל מרכיב בדף הנחיתה על סמך שאלה אחת בלבד: האם הוא אכן מקדם את המטרה שנבחרה.

הנעה לפעולה

יש לא מעט דפי נחיתה מרשימים מאוד. מעוצבים היטב, ממוקדים, חדים, כוללים את המידע הרלוונטי – ורק מרכיב אחד חסר: הנעה לפעולה.

אמנם מן הסתם ייתכן שחלק מהגולשים ישתכנעו ויבצעו את הפעולה הרצויה גם בלי הנעה, אבל מחקרים רבים מגלים שוב ושוב עובדה פשוטה: כשגולש או גולשת נתקלים בהנעה ברורה לפעולה, הסיכוי שהם יבצעו אותה גבוה במידה ניכרת בהשוואה למצב שבו אין הנעה כזו. בהתאם גם צעד פשוט כמו הוספת טקסט בנוסח "מוזמנים להשאיר פרטים – ותקבלו מאיתנו את המדריך המעודכן לבניית תמהיל משכנתא" מגדילה מאוד את שיעור ההמרה.

אלמנטים ויזואליים מתאימים

בניית דף נחיתה כוללת גם שיבוץ אלמנטים ויזואליים שייצרו את הרושם הרצוי. למשל, בדף נחיתה של חברה שמספקת ייעוץ משכנתאות כדאי לשבץ תמונה של בית יפה, ואילו בדף נחיתה של מוצר פיזי רצוי להוסיף צילום שלו – מהזווית המחמיאה ביותר ובאיכות גבוהה. תמונה של בעל עסק יכולה לתרום גם היא לכל דף נחיתה, ובפרט בעסקים שבהם יש חשיבות לזהות האנשים בו וכשנדרשת אמינות מרבית.

הוכחות חברתיות

אלמנט נוסף שיכול לשדרג כל דף נחיתה הוא הוכחות חברתיות – חוות דעת (קצרות) של לקוחות. כדי להקנות אמינות לכל חוות דעת כזו כדאי לצרף גם תמונה של הממליץ או המליצה, ואם יש לכם וידאו מתאים הרי זה מבורך. גם צילומי מסך של הודעות שקיבל העסק יכולות להוות הוכחות חברתיות אפקטיביות.

בנוסף לכל הנ"ל חשוב מאוד להקפיד על תוכן חד שמפרט את יתרונות המוצר / שירות / עסק, ומספק מענה יעיל גם להתנגדויות אפשריות. עוד דגש הוא עימוד שמוביל את הגולשים לכל התכנים, גם הטקסט וגם התמונות, בסדר הנכון, גם בסמארטפון וגם במחשבים נייחים. הדרך הבטוחה ביותר היא להפקיד את המלאכה בידי מקצוענים בתחום, כמו למשל משרד פרסום ירדן דיגיטל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *