ידיות דלתות ומנעולים מבחוץ הם שינוי חשוב מבחינה בטיחותית, ואתם לא רוצים שהבעלים הקודם יחזור וירד בנתיב הזיכרון. אם אתה גר במקום ישן יותר בחיפה והקריות, ידית הדלתות שלך עשויה להיות צבועה, מוכתמת או שרוטה, אך לא תמיד שם לב לכך וכל פגם זעיר יכול לגרום לביתך להרגיש רענן ומעודכן.

הכפתורים שהרמנו לחדר השינה ולחדר הרחצה היו מיטת הפרטיות של חיפה ושל הקריות

וכפתורי דלת אמבטיה. הוא מופעל באמצעות סוללה, אבל פחדתי שאם יהיה לנו את זה, נצטרך להחליף אותו כל 18 חודשים. ערכת הדמה מתאימה ויזואלית לכפתורים וידיות אחרות, אך אינה פועלת כמנעול דלת.

השתמש במברג או במקדחה כדי להסיר את הכפתור והבריח הפונים לפנים הדלת שלך. לאחר הסרת הידית, תוכלו להעביר את הבריח דרך החור עם הבריח ואת הבריח דרך החור בעזרת כפתור הדלת.

כדי להתקין את התפס החדש, וודא שהצד המעוגל של הצד המתלקח זהה לזה המקורי על תפס הדלת. התחל על ידי הנחת התפס שלך דרך החור בידית החדשה שלך וודא שהוא מסודר עם התפס שלך.

הגדר את הכפתור החדש, החל מהמנעול החיצוני בצד הדלת. מקם את נעילת הבורג המותקנת על הציר בצד החיצוני של הכפתור הנגדי. דחף את כונן הנעילה אל לוחית הפנים (חוצה הצלב הפונה לעמוד הדלת) ולחץ בחוזקה.

הסר את הכפתור הפנימי וסובב את התאמת הנעילה

כדי לחשוף את החור בדלת. בעזרת פטיש המכיל גוש עץ לנעילה, הפטיש את הנעילה עם קצה הדלת מבלי לפגוע באביזרים. אם ידית הדלת החדשה שלך שנרכשה מחנות מנעולים מחיפה מחוברת לדלת בנקודה שמתחת לקידוח (כמו שאנחנו עושים), תצטרך לקדוח חור כדי לפנות מקום.

שים לב למידות הידית החדשה שלך ואיך שהיא נכנסת לדלת. בחרו מנעול חדש המותאם במדויק למידות, כך שלא תצטרכו לחתוך ולמלא את החור בדלת הכניסה. כעת, לאחר שמדדתם והכנתם, אתם מוכנים להתקין את ידית הדלת החדשה והמנעול.

התקנת סט ידית דלת חדש

היא פרויקט מהיר וקל, במיוחד אם אתה מתקין חור כפתור שנחתך מראש. אם חור הכפתור אינו נחתך מראש, יהיה עליכם לחתוך אותו בעזרת מסור חור, ספייד או מקדחת מנוע. במקרים בהם החור נמוך מהנוח לנעילת הידית, השווה את גובה החור לגובה ההתקנה המומלץ של הידית והגדר את הכפתור לחיתוך המתאים מראש לדלת, או לחליפין הזמן מנעולן בחיפה והקריות.

בידיות דלתות רבות יש כובע בורג גלוי בצד אחד של הדלת

בחלק הפנימי של כפתור הדלת, הסר את הבורג המחזיק את הוורד, את החלק העגול והשטוח של הכפתור הידוע גם בשם החריג. אתר את הבורג בחלק הקדמי של הלוח שנועל את ההרכבה עם המנעול (זוהי מילת פנטזיה חדשה).

קח את הנעילה ואת לוחית הפנים החדשים והכנס אותם לצד הדלת. הסר את ידית התפס, הבוכנה והתפס מדפנות הדלת שלך.

אם הברגים עדיין גלויים

הסר את כל הברגים שנותרו, תלוי בסוג ערכת הנעילה. הסר את לוחית העצירה המקיפה את הבריח, את הידית ואת האיל דרך החור בעמוד הדלת. וודא כי הבריח נסגר ונפתח כראוי במבחן זה ומיישר את עצמו עם החורים בקיר הדלת הסמוך.

 

כדי להחליף את ידית הדלת ולהתקין את הידית יש למדוד את המרחק הראשון ממרכז התפס לעמוד המרכזי (9 בידית שלנו). מצא את המרחק בין מרכז הבריח (2/3/4 בידיות שלנו) לקצה הדלת על ידי מדידת גובהך (9) באמצע בין מוטות הבריח והנחת סמן וודא שהסמן שלך זהה מרחק מקצוות הדלתות (2, 3 או 4). לאחר שהדלת סגורה, השושנה החדשה מכסה את החורים ומשאירה לפחות 1/4 אינץ 'בין הקצה החיצוני לפקק הדלת. הסר את ערכת הכניסה הישנה והסר את ברגי ההידוק המחברים את הכפתור הפנימי ואת גליל הידית החיצוני. הסר את הבריח המת על ידי הברגתו מהלוח הפנימי בחלק הפנימי של הדלתות. החלף את לוח הנעילה הקיים על מוט הדלת עם אחד חדש הכלול בערכה שלך.

הסרת ערכת המנעולים הישנה שלך אינה קשה

אך היא צריכה להיעשות. הדרך הקלה ביותר להחליף את חומרת המנעול החיצוני היא להתאים את החומרה החדשה דרך חור בדלת. ערכות נעילה מתוכננות להיות עמידות ולהפוך את הבית לבטוח יותר. ניתן להתקין אותם גם בבית שלך עם חומרה אחרת כמו ידיות לדלתות שנרכשו אצל המנעולן בקריות, ארונות ונובלים. ישנם מספר כלים פשוטים העוזרים לעשות זאת בעצמך להימנע משגיאות תכופות בהתקנת מנעולי דלתות. בפעם הראשונה שמתקינים מנעול או ידית לדלת, מומלץ לבדוק היטב את ההוראות. צפו בסרטון זה לקבלת הוראות להתקנת מנעולים לדלתות, ידיות ודלתות.

קבל ייעוץ מומחה כיצד לפתור בעיות נפוצות בידיות

מנעולים ותפסים כגון מנעולים שעשויים להיות קבועים או קפואים, תפסים שאינם ננעלים כראוי ומפתחות שפורצים דרך מנעולי דלתות. ניתן לתקן בעיות רבות בידיות הדלתות ובמנעולי הדלתות, אך הן עלולות להיות קשות אם המנעול אינו פועל כראוי.
על מנת לשמוע עוד פרטים נוספים בתחום של החלפת ידית דלת הכניסה באפשרותך לגלוש לאתר eyalock.co.il

 

אם יש לך מפתח שאינו עובד עם המנעול, קרא תיקון מנעולי מפתחות. כעת, כשתדע להסיר ולהתקין מחדש את ידית הדלת, עליך לתכנן לנקות אותה היטב. מצאתי מאמר נהדר על שיטות ניקוי לסוגים שונים של ידיות דלתות ומתכות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *