מאמר זה נועד לספק טיפים ושיקולים עבור אנשי מקצוע וחברות המעוניינים להעריך רושם ראשוני של ההשפעה. אנו מסבירים כיצד ליצור כרטיס ביקור אלקטרוני ולהציג כמה מהתבניות הטובות ביותר להדפסת כרטיסי ביקור.

עיצוב והדפסת כרטיסי ביקור משתנים בהתאם לאופן בו אתה מחליט לעשות זאת

אך זכור כי עיצוב וכרטיסי ביקור הם שני שלבים נפרדים המשפיעים על העלות הכוללת של כרטיס הביקור שלך. השלב האחרון בתהליך זה הוא עיצוב או הדפסת כרטיס ביקור. לפני שתדפיס אותו, עליך להיות בעל עיצוב לכרטיס. בין אם אתה מדפיס את כרטיס הביקור שלך במכונת דפוס דיגיטלית או אופסט, כדאי לשקול לפני שתזמין את מנת כרטיסי הביקור הבאה שלך, מכיוון שאתה יכול לחסוך הרבה כסף על ידי הדפסת כרטיס הביקור שלך במכונת ההדפסה הנכונה.

עבור העין הלא מאומנת, אין כמעט הבדל בין שתי האפשרויות. אם העסק שלך מחליט להדפיס כרטיסי ביקור דיגיטלית במקום להשתמש בהדפסת אופסט, הוא יסבול מאותה סכום כסף כאילו היה מדפיס אותם דיגיטלית.

פליירים עלית הם אחת האפשרויות הזולות ביותר לכרטיסי ביקור (תלוי כמובן בסגנון הכרטיס)

גם הדפסת אופסט של כרטיסי ביקור מהירה ומשתלמת מאוד, ומחיר כרטיסי הביקור יכול לרדת בצורה דרמטית ככל שמספר הכרטיסים עולה. זה חל רק אם מודפסים יותר מ -200 כרטיסי ביקור, כך שתוכל להפחית באופן דרמטי את מחירי כרטיסי הביקור שלך כאשר מספר החלקים יגדל.

באופן אידיאלי

המחירים לכרטיסי ביקור דיגיטליים צריכים להיות משמעותיים יותר בעלות – יעילים יותר מנייר ומבוססים על נפח וציוד. הפורמט הדיגיטלי בסופו של דבר צריך להיות חסכוני יותר, אז הקצה את התקציב השנתי הנוכחי שלך לכרטיס הביקור שלך וחייב אותו בהתאם.

לפני שאבדוק את העלות

ברצוני להבהיר כי לא ניתן להשוות את העלות של כרטיסים דיגיטליים לעלות כרטיסי ביקור מנייר. רוב האנשים מזמינים כרטיסי ביקור באופן מקוון ומוצאים את המדפסת הראשונה שיש לה מחיר סביר, בהתחשב כיצד מודפסים הכרטיסים בפועל.

אם אתה צריך לנהל את נתוני הלקוחות שלך

סורק המובנה ב- CRM שלך עשוי להיות הנוח ביותר, אך אם אתה זקוק רק לכרטיסים הסרוקים, ישנן אפשרויות אחרות, כגון סורק כרטיסי ביקור דיגיטלי. אתה צריך כרטיסים דיגיטליים אבל רוצה לארגן את כרטיסי הנייר שלך רק לצורך סריקת מספר כרטיסים, יש סורק כרטיסי ביקור שעושה את העבודה. אז אתה לא צריך לסמוך על הצוות שלך שיגדיר את כרטיסי הביקור הדיגיטליים שלך מאפס ב- Inigo .- המידע על כרטיסי הביקור הדיגיטליים שלך יכול להיות מותאם אישית וערוך בתדירות שתרצה, כך שלא תצטרך לפזר כסף בכדי לעצב מחדש את הכרטיס או להדפיס עותק חדש. כרטיס הביקור הדיגיטלי מאפשר לך כדי לערוך את הכרטיסים שלך בכל עת ולשמור אותם מעודכנים בפרטי הקשר העדכניים ביותר. בעידן הדיגיטלי, חיוני שתשתמש גם בכרטיסי ביקור דיגיטליים כדי לשתף את כל פרטי הקשר שלך בתצוגה נוחה אחת.

כרטיס הביקור הדיגיטלי מושלם לאיחוד כל החשבונות והמכשירים שלך מידע לתצוגה יחידה

בעזרת הפלטפורמה המאוחסנת את כרטיסי הביקור הדיגיטליים שלך, תוכל ליצור עוד כמה דברים טובים כדי להפוך אותם לאינטראקטיביים ומרתקים יותר עבור הנמענים שלך על ידי הוספת פרטים נוספים כגון כתובות דוא"ל, מספרי טלפון, כתובות דוא"ל ועוד. כדי לשתף את המוצר הסופי האישי והנוח עם הנמען, כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך יכול להכיל את כל אנשי הקשר שלך ואת הפרטים החברתיים שאתה יכול לשתף איתם.
עבור עוד מידע בתחום של כרטיס ביקור דיגיטלי מחיר באפשרותך להעיף מבט ב- digitalbcard.co.il

אם יש לך גישה לטלפון או למחשב

תמיד יש לך את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך. ניתן להחליף אותם באופן אישי ומקוון, ולעולם אין צורך למלא אותם, ולכן הם נמצאים בסביבה טובה כדי לשמש כגוף פיזי. אם נדרש קשר פיזי, אתה יכול לתקוע אותו בטלפון, בטאבלט, במחשב או אפילו בארנק שלך.

בעולם הדיגיטלי יותר ויותר של ימינו

אין דבר יותר נוח מאשר לקבל את כרטיס הביקור שלך בפורמט דיגיטלי. ניתן ליצור כרטיסי ביקור דיגיטליים במחשב אייפון, אייפד או אנדרואיד ולעיתים קל לשימוש כמו כרטיסי ביקור פיזיים במחשב שולחני או טאבלט. תוכנית תוכנה עוזרת לך להמיר את כרטיסי הביקור שלך לפורמטים דיגיטליים ולנתח את הנתונים בלחיצה אחת. כרטיסי ביקור מיוצרים באופן המוני – הם מיוצרים במדפסות ומודפסים בתוכנות כרטיסי ביקור, אך ניתן להדפיסם גם על נייר באמצעות תוכנת מחשב כמו Adobe Photoshop, Adobe Illustrator או אפילו מדפסת.

אתה יכול לשים כמה או מעט מידע בכרטיס הביקור הדיגיטלי שלך שאתה רוצה

ולעולם לא נגמר לך המקום. כרטיסי ביקור דיגיטליים הם דרך נהדרת עבור הלקוחות שלך ולקוחות פוטנציאליים לקבל גישה לכל המידע שהם רוצים. אם אתה משתף את הכרטיסים שלך עם לקוחות או אחרים, הם בחינם וליישומים שלהם אין שום באג.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *