שתי הדרכים הבסיסיות להגיע לאנשים שונות זו מזו, אך שתיהן משתמשות במערכת הצעת המחיר PPC, בה מפרסמים מהמרים על איזו מהמודעות שלהם יוצגו לקהל הרלוונטי ביותר.

מודעות טקסט הן הזדמנות מצוינת כפי שאתה יכול לדמיין לתפוס את המשתמשים בשלב המחקר והרכישה של משפך המכירות הדיגיטליות

רשת החיפוש של גוגל מאפשרת לך להציג את המודעות שלך כאשר משתמשים מחפשים מילות מפתח שאתה בוחר. במקום להציב מודעות כאשר משתמש מחפש מוצר או שירות, ניתן להציב מודעות ובאנרים בכל אתר שאתה יכול לחשוב עליו כיעד שלך.

ברשת חיפוש מודעות

לקוחות פוטנציאליים לא לוחצים עד שהם רואים את המותג שלך, את הסלוגן שלך, את מה שאתה מציע, או אם אתה משתמש בעותק שלך כהרחבה לראווה. באמצעות רשת מודעות תוכלו לקבוע עדיפות למודעות למותג ולהחליט להציג את המודעות שלכם בפני אנשים רבים יותר. Google Ads ברשת המדיה של גוגל הם פורמטים של טקסט, תמונה, וידאו ומדיה עשירה שיכולים לשמש את כולם.

Google Ads עובדת באמצעות מערכת מכירה פומבית המתקיימת בכל פעם שמשתמש מבצע חיפוש מילות מפתח

מכיוון שמכירות פומביות של Google Ads מתמקדות במילות מפתח, מפרסמים יכולים לבחור מתוך רשימת מילות מפתח הרלוונטיות להיצע העסקי שלהם או ממילים שרוב האנשים עשויים להשתמש בהן בעת חיפוש המוצרים שלהם.

כדי לזכות במכירה הפומבית של Google Ads וכדי לראות כיצד מודעות Google שלך מופיעות לפי מילות מפתח רלוונטיות, עליך לשפר את ציון האיכות ואת סכום ההצעה שלך. ככל שהאיכות שלך גבוהה יותר בקשר לסכום הצעת המחיר שלך, כך מיקום המודעה שלך יהיה טוב יותר. ככל שמודעותיך ממוקמות טוב יותר, כך הן יופיעו גבוה יותר בתוצאות החיפוש של גוגל.

מודעות באיכות גבוהה שמניבות ביצועים טובים בקמפיינים ב- AdWords מתוגמלות על ידי גוגל בהנחות בעלויות הקלקה

וסביר יותר שמיקומי מודעות גבוהים יותר יופיעו בדירוגים העליונים במודעות אורגניות. אנשים שמשתמשים בחיפוש Google לצורך פרסום בגוגל מקבלים את הבונוס הנוסף שיש להם קהל מעורב יותר. מודעות נוספות לאזורי חיפוש ספציפיים זמינות ב- SERP.

החיפוש מציע אפשרות להציג אתכם ואת המותג שלכם בפני משתמשים רבים יותר. השימוש ב- Google Ads (המכונה גם גוגל אדוורדס) יכול להיות ההחלטה הרווחית ביותר עבור העסק שלך.

אם אתה מפרסם המעוניין לנצל את המספר האסטרונומי של חיפושים בגוגל המתקיים מדי יום ומקבל את תשומת הלב הדרושה

כדי להגדיל את שולי הרווח שלך, אין דרך טובה יותר מאשר להירשם ל- Google Ads. ולהשתמש ב- Google Ads. Google Ads היא תוכנית הפרסום המקוונת של גוגל המאפשרת לך ליצור מודעות באופן מקוון כדי להגיע לקהל המתעניין במוצרים ובשירותים שאתה מציע. Google Ads מאפשרת לך להציב ולקדם מודעות עבור המוצרים והשירותים שלך כאשר משתמשים מחפשים מילות מפתח רלוונטיות.

גוגל אדוורדס היא פלטפורמת פרסום מקוונת בתשלום המאפשרת למפרסמים להציג את מודעותיהם בדף התוצאות של מנוע החיפוש של גוגל. בהתבסס על מילות מפתח שיש למקד אליהם, חברות משלמות על כך שהפרסום שלהן ידורג בראש דף מנועי החיפוש.

AdWords של גוגל מבטלת פרסום של תשלום לקליק (PPC), שם אתה משלם כאשר מבקר לוחץ על המודעה שלך. פרסום PPC שונה ממודלים פרסומיים אחרים כמו פרסום באנרים, שם מחיר לאלף הופעות יכול לעלות אלפי הופעות, אך אינך צריך לשלם עבור גלגלי עיניים.

גוגל

היא אחת מפלטפורמות הפרסום המקוונות הגדולות ביותר, המסייעת לחברות להגיע ללקוחות ברחבי העולם ולהצמיח את עסקיהם. AdWords של גוגל היא שוק בו חברות משלמות על כך שאתרי האינטרנט שלהן ידרגו גבוה בדפי תוצאות החיפוש על סמך מילות מפתח. AdWords מאפשרת לחברות להגיע למשתמשים באמצעות שתי רשתות עיקריות: רשתות חיפוש ומודעות.

פלטפורמת הפרסום של גוגל

המכונה גם גוגל אדס או פרסום גוגל, משמשת מיליוני חברות ברחבי העולם. ההבנה כיצד להתקדם בפלטפורמה היא הצעד הראשון לעבודה איתה. מודעות ממוקמות בראש כל עמוד Google Ads ומודעות המוצבות בפלטפורמה מופיעות בדפי תוצאות החיפוש ובאתרים אחרים דרך המודעה. רשת Google Ads.

שירותי גוגל למפרסמים הם מקור ההכנסה העיקרי של אלפבית בע"מ

ותורמים 13.48 מיליארד דולר בשנת 2019. גוגל אדס היא פלטפורמת פרסום מקוונת שפותחה על ידי גוגל, ובה מפרסמים מראים למשתמשי האינטרנט פרסומות קצרות עבור שירותים, כניסות למוצרים. וסרטונים.

רשת החיפוש מכילה פרסום למיקום תוצאות החיפוש בפועל בגוגל ובאובייקטים אחרים של גוגל כמו מפות גוגל

שופינג בגוגל ודפי שותפים בהם גוגל מציגה מודעות טקסט. מצד שני, רשת התצוגה היא פלטפורמת מיקוד לשיטות פרסום, ולא רשת חיפוש מבוססת טקסט.

מותגים העוקבים אחר הדירוג האורגני שלהם יכולים להשתמש במודעות

כדי להגדיל את החשיפה של מילות מפתח מרכזיות ולנהל תנועה בתשלום כשאין להם דירוג אורגני בעמוד 1. לדוגמא, מותגים יכולים ליצור מודעות עבור מילות מפתח שנחשבות להם מאוד מותאם. לאחר מכן תוכל לעקוב אחר לקוחות שלוחצים על המודעה ולראות כיצד הם מגיבים בדף הנחיתה ובשאר חלקי גוגל.

מודעות רספונסיביות מאפשרות לך גם לבדוק באופן אוטומטי מודעות דינמיות

כך שתוכל למצוא את הגרסה שמתאימה לקהל היעד שלך בגוגל, מה שאומר שתקבל הכי הרבה קליקים. יתרון נוסף לבעלי אתרים הוא שהם משלמים רק עבור הופעות הקליק של המודעה.

הם סופרים הופעות כמספר המספר לך כמה פעמים המודעות שלך יופיעו כאשר משתמשים מחפשים מילת מפתח. לפני סרטוני YouTube, מודעות מופיעות בצורה של סרטון מראש. עם זאת, גוגל מציעה גם אפשרות לבחור אילו מודעות וידאו לפרסם ברשת המודעות.

בואו נסתכל מה הם Google Ads

איך הם עובדים, ונקפוץ לתהליך המדויק כדי להגדיר אותם לעסק שלכם היום. אנו גם נפרוט את האפשרויות השונות של רשת המודעות וכיצד תוכלו לדרג את המודעות שלכם מול המתחרים. עכשיו שאתה יודע אילו סוגי מודעות אתה יכול ליצור בגוגל, בואו נסתכל שוב על העלות.

ממשק המשתמש של גוגל אדוורדס מורכב, וקל ללכת לאיבוד בו וליצור עשרות גרסאות למודעות. לגוגל אדוורדס לוקח זמן לשלוט, ורוב החברות מפסידות כסף באמצעות אדוורדס אם הן אינן סבלניות ואינן משיגות תוצאות מפרסום בתשלום לקליק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *